hoe gaat het nou écht met je?

  • 28 September 2023
  • 29 reacties
  • 310 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

hoii

hoe gaat het met jullie? gewoon, op dit moment?

eerlijk antwoord :)

groetjess


29 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Het gaat redelijk goed. Ik zit net op de middelbare en het us een spannende tijd. Ik ben bezig met vriendinnen maken, maar heb wat moeite

Reputatie 7
Badge +2

Hey @Anoniempjuh ofz!

Het gaat prima thuis, op school wat minder. Thuis kan ik mezelf zijn op school durf ik dat nog niet. Nog niet zo lang geleden (maand of zo) had ik wel het gelukigste moment van mijn leven! 

Liefs Caiya

Reputatie 2
Badge

Lief dat je het vraagt 

 

Het gaat goed maar kan beter. Heb beetje veel stress om dingen. En morgen heb ik een eerste afspraak met me therapeut dus daar zit ik wel een beetje mee. Niet dat ik het niet wil maar ik vind het wel spannend. Wel fijn dat ik me verhaal kwijt kan. Gaat het ook goed met jou?

Reputatie 7
Badge +3

Met mij gaat het op dit moment wel redelijk, ik heb net met mijn vriendin een rondje gelopen, en heel fijn gepraat.

Vanmiddag bij scheikunde, ging het ff niet zo lekker, ik zit veelste veel te denken... 

Maar die leraar ging uit de Bijbel lezen, en hij las Psalm 23 ( Al ging ik ook in een dal der schaduw des doods, ik zou geen kwaad vrezen, want Gij zijt met mij; Uw stok en Uw staf, die vertroosten mij.)

Die Psalm is heel bijzonder voor mij, dus dat vond ik wel heel fijn!! Daar werd ik weer wat meer 'happy' van :)

Reputatie 1
Badge

heey

t gaat niet oke ugh. ben bang dat op mn nieuwe school ook mn fotos zijn gedeeld en dat ze me gaan benaderen daarmee maar thuis gaat t wel ok, mis mn ouders wel een beetje :( hoop dat k snel weer naar mn eigen huis mag:) maar ja ik zie morgen mn beste vriendin weer na drie maanden daar kijk k wel naar uit en mn laptop lader heb k op school vergeten dus jah kut maar ik ga slapen ig 

doeii

Reputatie 7
Badge +9

het gaat verschrikkelijk

er zijn 3 nieuwe kindjes op mijn school en ze zijn alle drie mijn vrienden. 2 meisjes die ik ergens wel leuk leuk vind en 1 jongen.

we zijn nu een vriendengroepje van 5. ik, Es, Sop, San en Mit. Es is de brutale, Sop is de brave, Mit is de slime, San is de rare brutale en ik ben het buitenbeentje.

Sop en ik zijn een beetje apart van de rest. en ik mag haar ook wel.

door Es ben ik tegen de regels van school gegaan en ik ben dus nu boos op mezelf denk ik.

ik heb enorme achterstand van huiswerk, ik heb in 2 week iets van 5 toetsen en ik wil heel weinig eten en ik weet niet waarom.

ik lach bij mijn moeder, ik lach op school, ik lach bij mijn kinderpsycholoog maar ik huil alleen, ik huil achter mijn lach.

ik ben mega misselijk en ik schaam me voor mijn pukkeltjes die ik veel meer heb zins ik een allergische reactie kreeg op een crème.

Reputatie 7
Badge +3

Hoii

@Anneli fijn dat het goed gaat! En met vriendinnen maken, komt vast goed!!!

@Weetikniet111 komt vast goed bij je therapeut, heel veel succes met alles!!

@am010 ik hoop dat je foto's niet gedeeld zijn!!

En top dat je je vriendin weer gaat zien👍

@ikweethetnietmeer2009  wat vervelend dat het verschrikkelijk gaat (ik weet vervelend is nie t goeie woord maar kan ff geen betere vinden) probeer alsjeblieft wel gwn te eten!! En die toetsen, heel veel succes!! Misschien moet je het vertellen tegen je psycholoog? Dat je je zo rot voelt? Ik heb ook pukkels, ik schaam me er ook voor.. ik heb van dat camouflage spul wat ik erop doe, kweenie mis helpt dat ook voor jou?

Groetjess

 

Reputatie 3
Badge

Hallo!

Leuke vraag. Afgezien van het feit dat ik 0 zin heb in leven, vannacht niet geslapen heb, gisteravond flauwgevallen ben, ontzettend veel trek heb, wel goed. 

Ik ben gister om 10 uur naar bed gegaan en heb toen nog iets van 2-3 uur gebeden, voor heel veel forummers, mijn oude klasgenoten (die me gepest hebben), me vroegere hockeyclub, familie, iemand waar ik echt haat tegenover heb enz. Toen heb ik Psalm 23 gelezen, die ik tegenkwam toen ik een boek las. Was echt heel mooi en precies wat ik nodig had. En heb de rest van de nacht geprobeerd te slapen, maar is niet gelukt en om 7 uur was ik maar weer aan het bidden/lezen.

Wel toevallig dat @Anoniempjuh ofz ook Psalm 23 gelezen heeft! Korinthe 13 is ook mooi, vind ik dan. Gaat over liefde. 

Filippenzen 4:6-7. Is ook mooi. Naja, ik vind het meeste uit de bijbel wel mooi.

Fijne dag nog iedereen!

 

 

Reputatie 7
Badge +7

t gaat best wel matig, maar ja life goes on I guess. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi. Het gaat goed. Ik denk wel heel vaak na over alles, komt ook 's nachts langs en dan is slapen lastig. Dan komt dit: Juist omdat het nu best goed gaat ben ik bang dat ik weer depressieve gevoelens krijg of mensen mij raar vinden om hoe ik doe ofzo. Terwijl ik aan de andere kant steeds meer mezelf durf te zijn. En ook behoorlijk weerbaar ben. Maar ook kwetsbaar. Geen 'standaard jongen'. Ik loop altijd in korte broek om maar iets te noemen. Bang om bv in elkaar geslagen te worden ben ik dan weer niet maar soms vind ik  grote groepen wel bedreigend. Allemaal hetzelfde aan als kleding. Maar door mijn jarenlange karate training ben ik daar dan weer niet super bang voor maar toch. Ze hebben het ook niet op mij gemunt maar ik houd niet van kuddes en gangs. Maar ik kan het ergens ook wel aan. Het is dubbel. In rokje naar school is me helaas nog steeds een stap te ver. Meestal ben ik wel happy en vrolijk en soms onstuimig. Dan wordt ik van vrolijkheid en energie een beetje maf hihi. Dat wil ik beheersen want na 1 keer openbare straf hoef ik dat niet weer. Dat soort onderwerpen dus. En zulke dingen razen dan door mijn hoofd juist als ik moet slapen en dat is wel eens vervelend.  Nouja verder gaat het eig wel steeds beter. Dat is ook het rare. Haha heel verhaal maar goed. Lief topic trouwens! Hoe gaat het met jou? 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Anoniempjuh ofz !

Het gaat opzich wel prima, alleen op het moment wat minder. Ik ben nu ziek, ik heb waarschijnlijk koorts. Ik heb hoofdpijn en het lukt niet om te slapen omdat ik om de 5 minuten 5 tissues nodig heb om mijn neus in toom te houden. En ik heb keelpijn. Maar ik ben lekker aan het lezen, dus het komt vast wel goed! Sorry voor het klagen!

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +17

Lieve @OnlyMe  beterschap!! Neem je rust en gauw beter worden 😘

Reputatie 7
Badge +3

@I am I wat ontzettend mooi, dat jij ook dat hebt gelezen,en bedoel je 1 of 2 Korinthe?

@kwakend1tje sja, idd🙃

@Tartan13 ik vind het écht knap hoe jij jezelf durft te zijn! Op dit moment ben ik vooral heel moe, van school, van deze week, heel heftig weekje gehad…

@OnlyMe beterschap!!! En dat klagen, dat maakt niet uit, daar is deze topic voor, gwn zeggen hoe je je voelt🙃

@Caiya fijn dat je zo'n ontzettend gelukkig moment had, mag ik vragen hoe dat kwam? Je hoeft het niet te zeggen hoor 😉

 

Reputatie 3
Badge

@Anoniempjuh ofz 1 of 2, ik wist het zelf ook niet, anders had ik het er wel bij gezet. Effe kijken: 1 Korinthe.

Reputatie 7
Badge +11

Wat een lieve vraag!

Met mij gaat het goed, sinds vorige week dinsdag geen last meer gehad van die jongens (staat in het topic “mijn verhaal over pesten”), ik heb mij wiskunde toets met 83% gehaald! Vandaag een franstoets gehad, maar ik heb gewoon haat naar frans, dus ja, die haal ik waarschijnlijk niet :)

Ik zit nu officieel op aikido. Ik train op de donderdagen 1 uurtje, van de 2 uur die ik kan trainen. Als ik 2 uur doe ga ik te laat naar bed, want als ik minder dan 9 uur slaap krijg, ben ik een wrak. Volgende week dinsdag hebben we een vrije dag, dus kan ik op maandag 2 uur naar aikido 😁.

Morgen is het vrienden en vriendinnen dag op scouting, en ik neem mijn vriend Rolf mee (nepnaam, dezelfde jongen uit het topic "mijn verhaal over pesten”). Ik en Rolf worden steeds betere vrienden, samen met Luna (nepnaam), samen zijn we een groep van 3. 

Vandaag in de pauze zaten de jongens van vorige week ons wel een beetje te treiteren om reactie uit te lokken, maar toen kwamen een paar meiden uit Rolfs klas en die begonnen ze terug te treiteren. We zijn nu een soort vriendinnen dus.

Ik had ook muziek, maar dat is gewoon een grote chaos, en mijn mentor had ook een slechte dag, dus dat maakte het niet beter.

Omdat het de "goed voor elkaar” week is, hebben we in de dagstart happy stones gemaakt, wat erg gezellig was.


 

@ikweethetnietmeer2009 en @Anoniempjuh ofz, ik heb ook pukkels, nogal veel. Maar je hoeft je er echt niet voor te schamen ofzo! Het is hartstikke natuurlijk en je kan er niet veel aan doen. Maar als je er echt last van hebt zou die crème misschien wel helpen, ook helpt een gezichtmasker 1x per week, mijn gezicht wordt er tenminste "rustig” van.

 

@Tartan13, fijn toch, dat je geen standaard jongen bent :) Ik ben ook geen standaard meisje, ik draag geen make-up, heb al 5 jaar geen nagellak gebruikt en ik vergeet steeds wat mascara is :). Misschien kan je wat eerder naar een lokaal lopen zodat je geen grote groepen tegenkomt?

 

@OnlyMe, beterschap meid! Knuffel van mij :)

 

@Caiya, wat fijn dat het zo goed gaat! Ik wil niet opdringerig zijn, maar hoe gaat het met de tekening voor OnlyMe?

 

@I am I, mag ik vragen waarom je flauwgevallen bent? Ik weet hoe vervelend het is. En als je wilt kan ik wat tips geven om in slaap te vallen?

 

Liefs,

  1.  

Hoi @Anoniempjuh ofz ,

Lieve vraag!

Op dit moment gaat het nog steeds niet echt goed, ik ben wel bezorgd om mn moeder en ben zelf ook nog steeds ziek. Ik wil het liefst zo snel mogelijk weer met school beginnen, ik heb al een paar weken niemand uit mijn klas fysiek gezien of gesproken. Ik heb daar echt weer behoefte aan. Maar het gaat op dit moment echt nog niet goed genoeg…

 

@OnlyMe , Veel beterschap! Vervelend dat je de laatste tijd zoveel ziek bent! 

@Tartan13 , Jouw gevoel met grote groepen herken ik helemaal. Ik ben ook soms een beetje bang dat ze dingen naar me roepen ofzo. En ik ben ook geen standaard jongen hoor😜

 

Reputatie 7
Badge +3

Op dit moment gaat het met mij echt slecht gwn…

Gisteren heb ik mezelf wéér in mn arm gekrast, ik heb nu vakantie, ik vond vakantie altijd heel leuk, maar nu vind ik het verschrikkelijk…

Geen gesprekken met mn mentor

Vaak alleen zijn

Nou ja dat…

Ik wil gwn dood!!!

 

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniempjuh ofz echt vervelend dat het nu slecht met je gaat. Als je niemand hebt om mee te praten kun je altijd met KT bellen natuurlijk.

Heel veel sterkte.

Met mij gaat het eigenlijk wel gewoon ok. Beetje druk met school en zo maar verder niet zo veel bijzonders.

Reputatie 6
Badge +3

@Anoniempjuh ofz 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi lieve @Anoniempjuh ofz   het is misschien nu geen troost voor je maar het wordt echt beter!  En zoals anderen al zeiden, neem contact op met de kindertelefoon, je bent het 1000% waard!  Wij zijn er ook voor je zover we kunnen!

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 2
Badge

lichtelijk gezecht zwaar schijt, kut relatie met bijde ouders, geen vrienden, aan t nadenken over zelfmoord en gaat slecht op school. hoe gaat ie met jou?

 

Reputatie 7
Badge +3

Thx @Carolien_  @Tartan14  en @tim16 

Heel veel sterkte @anoniemegamerofz11 je kunt chatten/bellen met de KT,is echt fijn! iig sterkte!!!

Groetjess

 

Heel veel sterkte @Anoniempjuh ofz !!

Ik hoop dat het snel beter gaat. Probeer voor nu in ieder geval afleiding te hebben. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Op het moment gaat het met mij wel goed, voel me een beetje in de war, maar dat zullen jullie wel lezen straks als mijn topic over mijn 1e kus is gepost…..

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +11

Hey,

Met mij gaat het opzich goed, maar ik ben wel erg verkouden :(, maar niet dat ik ziek ben ofzo.

@anoniemegamerofz11 naar dat het zo slecht gaat met je, je kan hierover altijd bellen/chatten met de KT en bij zm neigingen met 113. Heb je het hier ook al met een vertrouwenspersoon of je mentor over gehad.  

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer