Hoe gaat het met jullie?


  • Anonymous
  • 0 reacties

hiii,

Just checking in. Hoe gaat het met jullie allemaal? Bijzondere tijden dit... Ik was gewoon benieuwd btw. Hoe voelen jullie je? En wat doen jullie vooral in deze tijden? 

Groetjes,

Lianne 💫


12 reacties

Hey met mij gaat het goed, ook nog niet echt dichtbij in aanraking gekomen met het corona virus, wat ik doe in de ochtend school in de middag soms ff endje fietsen lopen af en soms werken maar laaste tijd niet echt. En jij? 

Hey,

Deze coronatijd valt voor mij wel zuur. Ik heb net een heel vervelende tijd achter de rug met een erge depressie. Ik was net dingen langzaam aan het oppakken, maar toen kwam de corona. Ik voel me op dit moment opzich wel oké, maar ik vind het vervelend dat er zoveel onduidelijkheid is. Ik weet bijvoorbeeld niet wanneer ik weer kan doorgaan met mijn hobby's en zo. Ik ben het ook niet helemaal eens met alle coronaregels, maar ik respecteer het wel en ik houd me er ook aan.

Ik kom de rare dagen opzich wel goed door. Ik doe wat vrijwilligerswerk (wat nog wel doorgaat, ondanks de corona) en ik kan af en toe nog wel afspreken met mensen die ik ken. Verder probeer ik ook nu ik niet veel te doen heb mensen te helpen. Ik bel bijvoorbeeld af en toe met mijn oma en mijn oom/tante. Die zijn nu ook alleen. Ik ben ook nog aan t leren voor mijn rijbewijs. 

Waar ik wel erg tegen aanloop is dat ik mijn psycholoog niet meer kan zien. En mijn ouders moeten nu ook thuis werken, en soms leidt dat tot irritaties bij mij, omdat we teveel op elkaars huid zitten. 

En hoe gaat het met jou 😃

 

hi @Jongen104,

Ik ben blij dat het goed met je gaat. Dat is mooi om te horen. Het klinkt wel relaxed haha. En ik? Uhm ja ik heb gewoon veel stress door school. Vanwege tentamens en de bergen schoolwerk en presentaties die ik nog moet doen. En ik ga 's avonds ook elke dag even lopen ja. Gewoon om even een frisse neus te halen.

Verder gaat het prima denk ik.

Groetjes en nog een fijne avond!

Lianne 💫

hi @TheColorGreen,

Oh bah... wat naar voor je. Ik begrijp je volkomen. Het is nou ook niet echt bepaald de leukste tijd... En dat je het vervelend vindt dat er veel onduidelijkheid is snap ik. Maar het is gewoon zo, een virus is heel onvoorspelbaar. 

Mijn vader werkt in de C-route dus hij gaat bij alle mensen in onze regio langs die Corona hebben of verdacht zijn van. Het is heavy en valt hem ook zwaar. Covid-19 heeft nou eenmaal veel invloed op iedereen. En sommige mensen begrijpen het nog steeds niet. Dat verbaasd ons ook echt. Maarja het is zo als het is.

Bij ons mag je niet eens meer vrijwilligerswerk doen of stage lopen voor school. Ze hebben hier alles afgezegd. Maar dat is ook wel fijn voor je en contact houden met je familieleden en vrienden is ook belangrijk en leuk natuurlijk. Hopelijk pep je daar ook een beetje van op.

Ja dat snap ik helemaal. Ik kan me niet voorstellen hoe het nu is voor gezinnen die met z'n allen in een flatgebouw wonen in een klein appartementje. Je zal maar zo dicht op elkaars lip zitten. Wij hebben daar eigenlijk geen last van. Dus wat dat betreft gaat het prima hier. 

Met mij gaat het prima hoor. Gewoon veel stress maarja dat is routine voor mij geworden. 😅🤦🏼‍♀️ Ik maak me teveel zorgen en ben niet heel blij. Maar het gaat wel hoor. 😊

En veel succes met je rijbewijs! Ik hoop dat je slaagt! 😃

Groetjesss, 

Lianne 💫

Hey,

Wow, respect voor jouw vader. Maar sowieso respect voor alle hulpverleners in deze tijd. 

En sommige mensen begrijpen het nog steeds niet. Dat verbaasd ons ook echt. Maarja het is zo als het is.

Ja, ik snap ook niet waarom mensen zich niet aan de regels kunnen houden. Sommige mensen zien niet in dat in de meeste buurlanden de regels nog strenger zijn en dat mensen daar een tijd helemaal niet meer naar buiten mochten. Aan de andere kant maak ik me wel zorgen om mensen (net als ik) met psychische klachten of mensen die een nare thuissituatie hebben. Ik mag zelfs nu de coronamaatregelen versoepeld zijn, niet eens naar mijn psycholoog toe. Dat irriteert me wel. 

Bij ons mag je niet eens meer vrijwilligerswerk doen of stage lopen voor school. Ze hebben hier alles afgezegd.

Ja, bij mij zijn de meeste hobbies en alles ook afgezegd. Maar ik werk met dieren, en dieren blijven doorleven, dus mijn werk gaat ook gewoon door. Wat je zegt klopt wel, ik ben erg blij dat ik wel contact heb met familie en vrienden.

Gelukkig zitten jij en je gezin niet op elkaars lip. Veel succes met je schoolwerk. Ik hoop dat je het allemaal gaat halen. En voldoende pauzes houden helpt ook wel en het is inderdaad goed dat je ook elke dag ff naar buiten gaat, zoals je al zei 😃

Groeten,

TheColorGreen

 

@TheColorGreen,

awwwh dankjewel! 😅 

En dat je het vervelend vind dat je niet naar je psycholoog toe kan begrijp ik volkomen! Je begint het echt te missen en het is nogal belangrijk. Maar videobel je niet met je psycholoog? Ik dacht dat dat namelijk wel kon. Zo hou je toch nog contact en kan hij/zij je nog steeds helpen.

En ja dat klopt dieren verzorgen gaat gewoon door maar dat is ook gewoon leuk om te doen. Ugh.. dieren zijn zo schattig en leuk! 🥺🥰

Dus fingers crossed.. ik hoop dat ik het ga halen. De leraren  vertrouwen erin en weten dat ik het kan dusja. Ik moet alleen zelf nog even in mezelf geloven haha. En inderdaad naar buiten ‘s avond elke dag een uur lopen helpt mijn hoofd een beetje leeg te maken zodat ik niet helemaal gek word van m’n gedachtes. Dus dat is wel fijn. 😄 Lekker muziek luisteren en naar de maan en sterren kijken...

groetjes en lekker slapen straks,

Lianne 💫

Hey @Lianne_22_ 

En dat je het vervelend vind dat je niet naar je psycholoog toe kan begrijp ik volkomen! Je begint het echt te missen en het is nogal belangrijk. Maar videobel je niet met je psycholoog? Ik dacht dat dat namelijk wel kon. Zo hou je toch nog contact en kan hij/zij je nog steeds helpen.

Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik weer naar m'n psycholoog mag. Daar ben ik wel superblij mee. Ik mocht idd eerst wel bellen, maar ik vind het toch wel een soort van anders en fijner om met iemand in real life te kunnen praten dan via de telefoon. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.

Dus fingers crossed.. ik hoop dat ik het ga halen. De leraren  vertrouwen erin en weten dat ik het kan dusja. Ik moet alleen zelf nog even in mezelf geloven haha.

Ah, ik weet zeker als de docenten zeggen dat je het aankunt en vertrouwen in je hebben, dat je niet zo onzeker hoeft te zijn:). Ik denk namelijk dat ze dat niet zomaar zeggen. Als je gewoon goed leert weet ik zeker dat het je gaat lukken! En fijn dat je ook voldoende ontspanning neemt, want dat is altijd belangrijk. Ben je eigenlijk ook altijd zenuwachtig of bang voor/tijdens zo'n tentamen of juist niet? Im just asking, misschien kan ik je wat helpende tips geven. 

Ik heb geen school momenteel, dus ik weet niet hoe alles nu gaat ivm met corona, maar hoe gaan de tentamens bij jou? Moet je die ook online gaan maken of mag je daarvoor wel nog naar school toe? 

Lekker muziek luisteren en naar de maan en sterren kijken…

Jaa, muziek luisteren vind ik ook altijd fijn. Het helpt je sowieso altijd door lastige of moeilijke tijden heen:). Precies zoals je quote onder je bericht zegt, music helps me forget the world I live in. Hier heb ik nog een quote: "Without music, life would be a mistake" of "Music touches us emotionally, where words alone can’t"

En je zegt dat je sterren kijken leuk vindt. Heb je ook een telescoop en zo? Dat lijkt me wel cool.

Groeten,

TheColorGreen

 

 

hiii @TheColorGreen,

Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik weer naar m'n psycholoog mag. Daar ben ik wel superblij mee. Ik mocht idd eerst wel bellen, maar ik vind het toch wel een soort van anders en fijner om met iemand in real life te kunnen praten dan via de telefoon. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
oh yayyy!!! Dat is super fijn! Ik ben blij voor je. 😊En dat in persoon praten snap ik heel erg dat heb ik namelijk ook haha. Het voelt toch anders…

Ah, ik weet zeker als de docenten zeggen dat je het aankunt en vertrouwen in je hebben, dat je niet zo onzeker hoeft te zijn:). Ik denk namelijk dat ze dat niet zomaar zeggen. Als je gewoon goed leert weet ik zeker dat het je gaat lukken! En fijn dat je ook voldoende ontspanning neemt, want dat is altijd belangrijk. Ben je eigenlijk ook altijd zenuwachtig of bang voor/tijdens zo'n tentamen of juist niet? Im just asking, misschien kan ik je wat helpende tips geven. 

Ik heb geen school momenteel, dus ik weet niet hoe alles nu gaat ivm met corona, maar hoe gaan de tentamens bij jou? Moet je die ook online gaan maken of mag je daarvoor wel nog naar school toe? 

Awwwh dankjeweeel. 😅☺️ En ik ben eigenlijk altijd zenuwachtig en shitscared als ik een tentamen of toets heb ja. En de tentamens maken we nu online ook ja. En de normale toetsen ook. Het tentamen van wiskunde doen we wel op school (als het kan en mag). Ik heb momenteel ook school en de meeste tentamens en normale toetsen gaan wel okay. 
 

Jaa, muziek luisteren vind ik ook altijd fijn. Het helpt je sowieso altijd door lastige of moeilijke tijden heen:). Precies zoals je quote onder je bericht zegt, music helps me forget the world I live in. Hier heb ik nog een quote: "Without music, life would be a mistake" of "Music touches us emotionally, where words alone can’t”

Jaaa, echt muziek is eigenlijk m’n alles. Het is er altijd voor me en helpt me ook echt. En die laatste quote vind ik ook altijd mooi. Voor mij is het ook gewoon super waar. 
 

En je zegt dat je sterren kijken leuk vindt. Heb je ook een telescoop en zo? Dat lijkt me wel cool.

Dat zou wel super cool zijn maar jammer genoeg niet nee… Het geeft me rust om ernaar te kijken. Alsof alles goed komt… en ze zijn zooo mooi! 🥺🥰

groetjes, 

Lianne 💫

Reputatie 5
Badge +5

Gaat nog goed door hobby’s die ik heb

Ja hoor, bij mij wel. En bij jou @l

@Lianne_22_ ?

ik heb genoeg afleiding.  Werk veel en school. En huishoudelijke klusjes enzo. Zoals koken wassen stofzuigen dweilen.en nog meer. 

 

Ik vind het ook jammer dat soms.ige mensen zich niet aan de regels houden .  

Bij mij in de buurt wonen veel hulpverleners.  Denk minimaal 8 van de ambulance en iets van 5 van politie 9 brandweer en 12 van de zorg met iets van 5 die in ziekenhuis werkt. Dus heb wel met ze te doen.vind dat ze ook meer moeten verdienen. Maar ja wie ben ik.

Fijn dat je weer naar de psycholoog mag. Dat is zeker fijn. 

Groetjes Gebruikerc 

Reputatie 2
Badge +1

Yo   Lianne_22_

nou ja ik voel me aan de ene kant goed omdat ik in de quarantaine heel veel heb bereikt.

Maar hee, toen werd ik me herrinerd dat ik deze zomer een hart operatie heb lmao

Yo   Lianne_22_

nou ja ik voel me aan de ene kant goed omdat ik in de quarantaine heel veel heb bereikt.

Maar hee, toen werd ik me herrinerd dat ik deze zomer een hart operatie heb lmao

hi @DBM,

Oh dat is fijn! Ik ook ben veel aan het reflecteren en ben bezig met veel workouts te doen, gezond te eten en al dat soort dingen. Gewoon de allerbeste versie van jezelf naar boven halen. 

Oh... dat is minder. Succes! Veel mensen uit mijn familie en een vriendin van mij hebben er ook 1 gehad. Soms zelfs meerdere... als je erover wilt praten kun je altijd bij mij terecht. Het komt wel goed! 

groetjes, 

Lianne 💫

Reageer