Skip to main content

Hoi heeft iemand een keer een colonoscopie gehad zo Jaa hoe gaad het er allemaal aan toe 

1 moet je helemaal naakt of krijg je iets aan 

2 gas je onder narcose 

Heyy, ik heb er zelf geen gehad maar wel veel over gelezen en gekeken. je hoeft alleen je onderlichaam kleding uit, broek en onderbroek dus en dan krijg je een laken over je heen. je krijgt een roesje, dat is dat je soortvan half slaapt of een narcose, dat je gewoon helemaal slaapt. je ligt op je linkerzijde met opgetrokken benen. dan krijg je wat gelei, een soort glijmiddel op je anus. en dan gaat er een flexibele slang in je anus. de slang gaat helemaal door je darm heen en er komt ook lucht uit zodat je darm een beetje wordt opgeblazen. dat kan krampen en winderegheid veroorzaken. het onderzoek duurt 20 tot 45 minuten.


in je eigen topic schrijf je net dat jij zelf zo’n onderzoek hebt gehad, en nu zeg je hier van niet? 

@Anoniem 48488 gelukkig zelf nooit gehad, dus kan je helaas niet helpen.


Hoi, dat klopt maar die topic is van J, ik ben B. Eigenlijk moest onze naam: xxx zijn maar dat had ik per ongeluk verkeerd gedaan.

 

( naam verwijderd door de Kindertelefoon vanwege de anonimiteit )


Hoi @Anoniem493 ,

 

we hebben de namen die je noemde weggehaald vanwege je eigen anonimiteit. Ook is het niet de bedoeling dat er meerdere mensen onder 1 account actief zijn. We willen je dus vragen om per persoon een eigen account te gebruiken.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon


@Anoniem493 en @Anoniem 48488 zijn jullie dus beide dezelfde persoon of wat?


Reageer