Vraag

hoe gaan pukkeltjes rond mn kin weg?

  • 20 September 2022
  • 4 reacties
  • 42 Bekeken

Badge

hey, ik heb dus sinds een tijdje dat ik allemaal pukkeltjes rond mn kin heb. ik gebruikte eerst heel lang BHA exfoliator van paula’s choice, maar was daar tijdje mee gestopt omdat ie te duur was. nu is mn skinroutine cleanser, exfoliator (avond), hyrolunic acid, vitamine C en dag/nachtcreme. hoe kan ik ervoor zorgen dat die kutpukkeltjes weggaan? groetjesss


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Minder snoep koek chocola chips enz eten hielp bij mij erg. Ook van stress krijg je pukkels 

Badge

 (onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon}

dankjeeee

Reputatie 4
Badge +2

K heb het ook :((( Ik heb aan een leraar gevraagd hoe dat allemaal gaat. Ze zei dat tandenpasta werkt? Ze zei dat je voordat je gaat slapen een beetje tandenpasta op je pukkels moet doen? Ik heb nog het niet geprobeerd, maar vandaag ga ik het proberen. @Ikwiljehelpen heeft gelijk.  Eet minder snoep/chocola/chips🤩

Laurens 

 

Reputatie 3
Badge +3

hey, ik heb dus sinds een tijdje dat ik allemaal pukkeltjes rond mn kin heb. ik gebruikte eerst heel lang BHA exfoliator van paula’s choice, maar was daar tijdje mee gestopt omdat ie te duur was. nu is mn skinroutine cleanser, exfoliator (avond), hyrolunic acid, vitamine C en dag/nachtcreme. hoe kan ik ervoor zorgen dat die kutpukkeltjes weggaan? groetjesss

minder koolhydraten eten
meer water drinken
en minder synthetische giftige rare stoffen / zalfjes gebruiken want meestal werken die niet eens en brengen de huidvet uit balans waardoor je juist meer gaat produceren en dus ook grotere / meer pukkels krijgt. 
btw als je in de pubertijd nog zit waar ik van uit ga dan is het heel normaal en gaat het vast vanzelf wel over
en anders is concealer natuurlijk altijd nog een optie van laaste hoop

Reageer