Vraag

Hoe eerder ongesteld worden?

  • 14 October 2023
  • 9 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi! ik ben een 12 jarig meisje en wil graag ongesteld worden voor de eerste keer. Heeft iemand nog tips om eerder ongesteld te worden?


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Nee, dat kan niet.

Het kan zijn dat je ongesteld word als je 11 bent maar ook als je 15 bent.

 

Reputatie 7
Badge +11

Ik denk niet dat het kan, en als ik jou was, zou ik het ook nog niet willen. Zelf ben ik sinds gisteren voor de 4e keer ongesteld geworden, en ik vind het geen pretje, dus ik zou het niet willen vervroegen.

 

Liefs,

  1.  
Badge

Hey hey, eerder ongesteld worden kan volgensmij niet. Je kan wel aan jou moeder vragen wanneer zei het werd. Het komt vaak voor dat de dochter vaak rond de zelfde leeftijd ongesteld kan worden. Misschien dat dat je helpt?

Reputatie 7
Badge +17

Dat kan niet.

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anoniemieeeee,

Dat kan niet.  Ik ben natuurlijk geen meisje maar mij zou het vreselijk lijken ongesteld zijn.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +9

je wilt echt niet ongesteld zijn. ik ben vandaag voor de 8-9e keer ongesteld geworden en je wilt het echt niet. ik had ook de hele tijd van ik wil ongesteld worden, ik wil weten hoe het voelt.

toen werd ik het en ik ben halverwege de lesdag naar huis gegaan.

je kan alleen je menstruatie uitstellen als je het meerdere keren bent geweest. dan kan je de pil gebruiken maar dat zou ik alleen gebruiken als je een belangrijke toets hebt ofzo.

ik ben in mijn eerste jaar ongesteld geworden ofzo. ik was toen 11-12 jaar.

Reputatie 7
Badge +15

Eh, ik ben een jongen maar ik weet van anderen dat het heel naar is, en ook een vriend van mij heeft dat een keer meegemaakt met apparatuur en dat was niet fijn zei hij

Reputatie 3
Badge

Hey

Sorry maar dat kan niet, ik denk dat als je gezond leeft en geen overgewicht hebt je het niet verder uitstelt, maar het is niet mogelijk om het te vervroegen. Ook al zou ik het ook niet willen, ik menstrueer al ongeveer 1,5 jaar en ik word er nogal ziek van. Ook de pil werkt voor mij niet (Echt niet goed voor je mentale gezondheid). Dus ik raad je aan om gewoon te wachten.

Groetjes Y. 

Reputatie 1
Badge

Ehm ik neem dit terug. Ik ben 6 dagen geleden voor het eerst geworden en ik snap niet waarom ik dit eerder wou 😭😭😭

Reageer