Vraag

Hip-Dips, ben ik de enige?

  • 7 February 2024
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Hey, ik ben een meisje van 17. Sinds ik 14 werd werden mijn heupen steeds groter en groter ik kreeg namelijk Hip-Dips. Voor de mensen die niet weten wat het Is het zijn soort kuiltjes net onder je Taille. 

zelf ben ik echt onzeker daarover, want veel meisjes hebben het niet. En mijn heupen zijn wel toch iets breder dan me benen. Ik heb alles geprobeerd om af te vallen het is gelukt maar niet random me hip-dips .

 

ik vraag me af ben ik de enige met hip-dips of zijn er ook mensen van mijn leeftijd die het ook hebben?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Isiis07 ,

je hebt nog geen reacties op je topic gekregen, zie ik. 
Ik breng jouw topic nog eens onder de aandacht, hopelijk krijg je nu antwoorden van andere meiden op het forum.

Groetjes, Mariska

PS Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

Ik heb het zelf niet. Of nou ja, dat is trouwens niet helemaal waar :). Ik zeg gewoon dat ik ze niet heb, omdat ik er geen big deal voor mezelf van wil maken, want dan blijf ik ernaar kijken. Dus nee, het is niet raar, zeker niet als je wat bredere heupen hebt. Veel meiden zijn er onzeker over, maar heb jij het ooit bij iemand gezien en gedacht: “jeetje wat lelijk”? Ik niet, nooit. Dus anderen zullen het bij jou ook niet opmerken. Niet teveel jezelf met anderen vergelijken, want iedereen is anders en prachtig op hun eigen manier! 🩵

-Yodema 

Reageer