Vraag

hevige buikpijn

  • 3 September 2021
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi ,

Als ik mijn periode moet krijgen ervaar ik hevige buikkrampen wat uitstraalt naar mijn rug  en ook hoofdpijn etc.  De bloedingen zijn gewoon normaal .Maar wil van die pijn af . Wat kan ik het beste innemen hiervoor ?? En is de pil aan te raden ???


3 reacties

Ik heb er natuurlijk geen ervaring mee, maar een gesprek met je huisarts lijkt mij het handigste. Hij/zij kan al je vragen beantwoorden en raad geven. Er zijn immers meer meiden/vrouwen die hier last van hebben. Succes!

Reputatie 2
Badge +2

Het is heel natuurlijk om krampen te hebben, je zou eventueel de pil kunnen gebruiken maar aan die pil zijn vgm wel wat dingen die andere meiden niet fijn vonden zoals aankomen etc. 

Als je de pil niet wil nemen zou je ook even op internet kunnen zoeken hoe je minder krampen kan krijgen (bijv.  een specifieke theesoort) 

Hoop dat dit helpt <3

Heyy,

 

Ik had zelf ook zulke hevige pijn dat ik ervan moest overgeven. Ik ben toen aan de pil begonnen. Er gaan natuurlijk verhalen rond van meiden die zich beter voelden toen ze juist stopten met de pil en dat ze ervan aankwamen, maar voor mij was dat de pijn niet waard. Ik ben er niet depressiever van geworden ofzo, ben juist in jaren niet zo gelukkig geweest. Ik zou idd een afspraak maken met de huisarts en niet bang zijn om te beginnen aan de pil, het werkt namelijk bij iedereen anders en als je merkt dat het niet werkt voor jou kan je er altijd mee stoppen. En er zijn idd op internet ook wel manieren te vinden om krampen te verminderen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad!

Reageer