Skip to main content

Hoi, ik ben dus zeg maar heel erg ongesteld en moest afgelopen week ook twee dagen thuisblijven door de buikpijn. Ik wil dus heel graag aan de pil maar omdat ik pas 6 maanden ongesteld ben willen ze die pas over een halfjaar geven omdat het anders mijn groei zou kunnen remmen. Dat wil ik niet maar ik wil ook niet graag dat ik elke keer 2 dagen thuis moet blijven, of dat ik een optreden/repetitie van mijn orkest mis. Heeft iemand tips? PS: ik gebruikte paracetamol en ibuprofen al

Heyy,

Lastig zeg.. Ik kan als jongen een beetje lastig tips geven, maar het lijkt me wel goed dat je misschien eens een afspraak maakt bij de huisarts om dit eens met hem/haar te bespreken. Ik denk dat de huisarts je hier goed verder mee kan helpen.

Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor je heftige klachten! Beterschap en sterkte!🍀

Liefs, ItsJustMe <3

Hey hey,

Ik heb gehoord dat een warme kruik helpt om de krampen te “dempen”. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar ik hoop dat het kan helpen. Ook kan voeding goed helpen. Probeer bijvoorbeeld minder cafeïne en suiker binnen te krijgen, en zorg voor voldoende magnesium en omega-3 vetzuren in je voeding (bijvoorbeeld via noten, vis, of supplementen). Gebruik je ook al pijnstillers? Je kan bijvoorbeeld naproxen proberen. 

Hopelijk helpt dit een beetje. Als de pijn echt ondraaglijk blijft, laat het dan vooral weten aan een huisarts of dokter.

Groetjesssss

Reageer