Vraag

Hevig bloeden, wc papier kwijt

  • 10 January 2023
  • 6 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Oke, dus

 

Als ik mijn maandstonden heb dan steek ik altijd wcpapier in mijn vagina omdat ik anders zo hevig bloed dat het dikste maandverband niet dik genoeg is om mijn bloed een nachtje te houden. Maar in de ochtend was ik het papiertje kwijt. Is dit erg?


6 reacties

Je kan beter tampons gebruiken.  Wc papier is hier niet voor gemaakt . Als je paper kwijt bent zou ik even de huisarts bellen.

Reputatie 7
Badge +15

Uhm, waarschijnlijk ergens in je bed - gevallen? Ik denk niet dat hetnog “ in je zit” wel zal ik next keer tampons/maandverband toch maar gebruiken, of een soort cupjr, di vangt het ( bloed) als het ware op

 

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 3
Badge +2

Je kan beter tampons gebruiken.  Wc papier is hier niet voor gemaakt . Als je paper kwijt bent zou ik even de huisarts bellen.

Tampons helpen ook niet. 

Reputatie 3
Badge +2

Uhm, waarschijnlijk ergens in je bed - gevallen? Ik denk niet dat hetnog “ in je zit” wel zal ik next keer tampons/maandverband toch maar gebruiken, of een soort cupjr, di vangt het ( bloed) als het ware op

 

 Mij_Niet_Gezien 

Niet in mijn bed ook niet, en maandverband en tampons helpen niet

Ik raad aan doe een tampon en maandverband in die veel bloedverlies aan kan.

En leg voor de zekerheid een handdoek in bed als je dan door lekt komt het op de handdoek.

 

Of je kan een menstruatiecup gebruiken ik gebruik er zelf ook een en heb ook hevig bloedverlies.

het werkt ongeveer het zelfde als en tampon

Maar dit kun je veel langer inhouden word gezed 12 uur maar ik zelf check elken 4/5uur of ales nog goed zit en niet te veel bloed in zit.

Als je nog vragen heb vraag maar.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Weten jullie wat “grappig@“ is?! 
 

nou ik heb snachrs dus zo weinig blowdverlies, dat als ik mijn maandverband verschoon, voor ik ga slapen. Er GEEN bloed aan zit, maar s’ochtens rond 9u begint het heel hevig, moet ik echt op de 30 min veeschonen, en voelt hef gwn als een luier waar ik in plas (;, en rondt 11u stopt dat dan weer! 
 

savonds , rond 4 u ( duss eigelijk smiddags) beginnen de krampen, tot het einde van de avond;) na 11u heb ik “normaal” bloedverlies……

 

nouja, dan hwt menstruatiee kupje?!

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer