Skip to main content

Oke, dus. Elke keer als ik een beetje aan de bovenkant achter mijn oor met mijn vinger vrijf, stinkt mij  vinger. (Nee, dat is niet de geur van mijn vinger, maar van achter mijn oor) mijn haar hangt wel vaak langs mijn oren, maar ik was mijn haar 1-2 keer per week, en zelf dan stinkt het. Niet veel helpt. Moet ik hiervoor een zaldje kopen ofzo? Want het is echt goor.

Hii,

Wat lastig. Zit er misschien een ontsteking of doet het daar pijn? Het kan natuurlijk ook iets zijn van binnenuit en wat niet vanaf de buitenkant te zien is. Verder weet ik het ook niet. Als je na het wassen je haar droog maakt zou ik het wel goed droog maken en als het pijnlijk is om te deppen. Hopelijk is het snel weg. :)

Liefs:)

Heyy,

Lastig.. Heb je ook pijn achter je oor of voelt je huid ook raar? Het zou een ontsteking kunnen, maar dat weten wij helaas niet zeker.

Je kan proberen om je oren iedere dag met lauw water om te spoelen en maak het daarna ook goed droog. Als je zeep gebruikt moet je de zeep wel goed wegspoelen achter je oren want dat zou ook rare geurtjes kunnen veroorzaken. Als dat niet helpt zou je misschien het beste een afspraak bij de huisarts kunnen maken zodat die je verder kan helpen.

Hopelijk is het snel over!

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer