Vraag

Het lukt mij niet om rustig onder een dekbed te slapen.

  • 20 February 2020
  • 26 reacties
  • 676 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hoi ik ben 14 jaar en heb een groot probleem, ik kan namelijk niet rustig onder een dekbed slapen.

Als ik in de vakantie’s probeer te slapen onder een dekbed ligt hij meer naast bed dan op mijn bed, het komt ook voor dat ik dan van bed af rol en zelf naast mijn bed lig.

Als ik onder een dekbed lig ben ik nog al onrustig in mijn slaap draai en woel veel, en trappel veel met mijn benen.

Het gevolg is dat ik het dan koud krijg en wakker wordt, waar na ik mijn slaap maar moeilijk kan hervatten en ik de volgende dag zeer geïrriteerd ben en moe en geen concentratie etc heb en driftbuien heb, door dat ik geen goede nacht rust heb gehad.

Samen met mijn moeder heb ik al van alles geprobeerd oa slapen op een 1 persoons bed met een 2 persoons dekbed er op, slapen op een 2 persoons bed met een 2 persoons dekbed er op, ik heb mijn kamer op de zolder ( schuin dak ) we hebben mijn bed ook al naar de 2de verdieping geplaatst in de wasgoed/strijk kamer waar mijn bed tegen de muur stond en ik er maar aan 1 kant af kon komen hielp ook niets ik blijf maar onrustig onder een dekbed.

Om toch goed uitgerust op school te zijn slaap ik in een dikke slaapzak mar daar in een fleece lakenzak ( is goed uit gewassen, beter dan de slaap zak ) , daarin slaap ik wel erg goed en ook aan een stuk door, van s’avonds 2100 uur tot s’morgens 0700 uur dit geeft geen problemen.

Maar ik wil dolgraag rustig leren slapen onder een dekbed, zoals iedereen dat doet, maar weet niet meer wat ik nu verder moet, wie kan mij helpen en heeft tips???

 

Dit bericht is aangepast door De Kindertelefoon

 


26 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Goed idee! 
 

wel laat…. 
@anoniemx123 ….

 

haha 😂 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer