Vraag

herkent iemand dit?

  • 26 July 2020
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb een vraag waar ik al een Tijdje mee zit maar er met niemand durf over te praten . Ik ben op 12- jarige leeftijd beginnen masturberen maar dan naast de clitoris. Achteraf gezien snap ik zelf ook niet hoe of waarom ik dit precies deed , maar dat was me ooit verteld door een ouder meisje op mijn school. Maar ik deed dit dus vrij regelmatig en ben daar wel mee gestopt maar nu is de huid naast de clitoris een beetje uitgerokken en opgezwollen. Dit is al een hele tijd zo , ik ben nu 15. Iemand die weet wat ik hieraan moet doen om het weer normaal te krijgen ? Dit is namelijk heel erg gênant en wil het puur voor mezelf weg hebben. Dankjewel als je dit hebt gelezen . 


3 reacties

Weet je zeker dat dit door het masturberen komt? Het kan ook gewoon de vorm van je vulva zijn. Het lijkt me namelijk een beetje onwaarschijnlijk dat die huid permanent uitgerekt en opgezollen is van wrijven.

 

Groetjess

ik herken het niet maar het lijkt me wel heel erg naar

 

Hoi

 

Zoals xLisa zei, zou het kunnen dat dit jouw natuurlijke vormen zijn. Niet elke vulva is namelijk even gelijk of symmetrisch. Daarbij kan je vulva in de puberteit zich gaan ontwikkelen, waardoor ze er nu misschien wat anders uitziet dan enkele jaren geleden. Ook kan je clitoris bij opwinding wat groter worden, gaan opzwellen dus, wat misschien hetgeen is wat je ziet? Of zie je die zwelling altijd, ook zonder jezelf aangeraakt te hebben?

 

Maak je je zorgen, kan je naar de huisarts toe. Die kan nakijken of alles gewoon goed zit. Is jouw vulva prima in orde lijkt het me een kwestie van accepteren hoe jij eruit ziet, want als je gezond bent, hoef je niets aan jezelf te gaan veranderen :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer