Vraag

Hemd onder je kleding

  • 21 March 2020
  • 8 reacties
  • 205 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik heb ergens last van. Nouja, ik heb er geen last van maar ik wil er wel vanaf. Ik draag namelijk altijd een hemd onder mijn kleding. Dus een hemd en daarover een shirt / trui. Zelfs in de snikhete zomer. Als ik geen hemd aan heb vind ik dat op een of andere manier geen fijn gevoel. 

Ik vind dit wel vervelend en wil er dus vanaf, maar ik weet niet hoe. In de winter heb ik er geen last van maar in de zomer is het zo warm. En daarbij draagd bijna niemand van mijn vrienden / familie een hemd in de zomer...

Willen jullie me helpen? Liefs :heart:


8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Probeer eens iets te dragen dat aanvoelt als een hemd / strak aanvoelt of hoe een hemd ook aanvoelt zelf draag ik ze ook nooit

 

Yess eindelijk iemand die ook altijd een hemd draagt :)

maar ik blijf m lekker dragen, ook ik de zomerr :)

@Pampa bedankt voor de tip! Ik heb wel wat truitjes die best strak zitten dus ik ga het proberen! 

@Iemand-niemand Ahh fijn dat er iemand is die mij begrijpt! :heart: Als ik het echt vervelend vind blijf ik hem denk ik ook wel dragen. 

Hey 

 

Als je de gewoonte om een hemd te dragen graag zou afbouwen, zou je kunnen beginnen om een dag in de week uit te kiezen waarop je geen hemd draagt. Pas je kleding daar gerust op aan die dag, zodat je je zo comfortabel mogelijk voelt. Na een tijd zou je naar twee dagen zonder hemd per week kunnen gaan, enzovoort. 

 

In the end ben jij degene die beslist wat je graag draagt. Draag daarom gerust een hemd als je dat fijn vindt. Echter lijkt het me ook prettig om van jezelf wat vrijer te mogen zijn in je kledingkeuze. 

 

 

Heyy, bedankt voor jullie tips, even een update. Ik heb nu een coltrui aan die best strak aanvoelt en ik heb er geen hemd onderaan. Het is even wennen maar ik heb er geen last van. Met een shirt is het anders want dat zit natuurlijk minder strak. Maar ik ga proberen om dat ook zonder hemd te dragen! 

Bedankt! Liefs :heart:

Heyy, vannacht wilde ik zonder hemd slapen maar ik heb uiteindelijk toch een hemd aangedaan...ik ga proberen met de dagen die Kenshin als tip gaf maar blij slapen vind ik het erg vervelend want dan beweeg je natuurlijk ook de hele tijd...

Heyy, weer een update. Ik heb geslapen zonder hemd maar ik slaap voor mijn gevoel minder want ik kan er niet aan wennen. Heeft iemand tips voor me of moet ik gewoon stoppen met proberen?

Liefs

misschien kan je proberen op een hemd in een grotere maat te kopen zodat hij iets losser zit, dan heb je nogsteeds een hemd aan en kan je er aan wennen dat het iets losser zit

Reageer