Vraag

Help volgens mij ben ik alweer zwanger??

  • 22 August 2022
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Badge

HELP! Ik ben volgensmij weer zwanger❕ De vorige keren was ik nog veilig want toen waren mijn zwnagerschapstesten negatief, maar nu is deze posititef❕❕Ik ben nog niet klaar voor een kind en durf mijn moeder hier dan ook niet over te vertellen. Ik denk dat ze heel boos word en daar ben ik erg bang voor ❔❕ Wat kan ik doen❔❕ Help❕❕❕                   


2 reacties

Hi @2emogirl69 ,

Misschien kun je nadenken over een andere manier dit met je moeder te communiceren? Stuur haar bijvoorbeeld een appje of schrijf een briefje, maak een foto van je test en stuur deze naar haar door. Ik denk dat ze het heel graag wilt weten, zo kunnen jullie samen naar een gepaste oplossing zoeken dat voor jou werkt :). 

Durf je dit echt niet… Probeer het dan eerst met iemand te delen die je vertrouwt of stap naar de huisarts.

Hopelijk kun je hier iets mee!
Liefs, Junia

@2emogirl69 ik zou voor de zekerheid naar de dokter gaan dan weet je net namelijk 100% zeker want als je testen vooral negatief waren ben je het waarschijnlijk ik Raad alleen nogmaals echt aan naar de dokter te gaan trouwens aangezien die het echt kan vaststellen

 

Reageer