Vraag

help!!!??!!! scheren binkinilijn

  • 13 July 2020
  • 6 reacties
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een meisje van 16, en ik weet niet of ik mijn k*t wel of niet moet scheren. Ik scheer mijn oksels en benen wel, en als ik ga zwemmen mijn bikinilijn ook, maar ik vraag me af, moet het helemaal kaal of niet? Durf ook niet aan mijn vriendinnen te vragen of zij het doen. Dus hierbij vraag ik het jullie :)

- leeftijd

- geslacht

-wat scheer je wel en wat niet

- is het een afknapper of raar als meisjes hun k*t niet scheren

Hoop dat jullie willen beantwoorden!! Xx


6 reacties

Hey, @Anoniemmeisje16x 

ten eerste,  het maakt niet uit! Dat moet je zelf beslissen.

 

leeftijd ik zelf ben 15 (bijna 16)

- geslacht jongen

-wat scheer je wel en wat nietik zelf scheer alles , omdat ik een snelle haargroei heb, dus mijn armen, gezicht, benen, voeten, tenen, handen, geslachtsdelen enz.

- is het een afknapper of raar als meisjes hun k*t niet scherendat is bij iedereen verschillend,  de een vind van wel de ander niet, als jij het niet prettig vind om daar te scheren hoeft dat niet, en dat is echt niet raar.

dus voor mij persoonlijk is het voor mij niet echt een afknapper het gaat mij vaak om het innerlijk,  maar ik zou het wel waarderen als een meid het wel bijhoud dus het hoeft niet kaal ofzo (mag wel) als het maar geen oerwoud is. En het is echt niet raar als meiden dat niet scheren, dat moeten ze zelf kiezen.

 

Groetjes Gebruiker c 

Hey, @Anoniemmeisje16x 

ten eerste,  het maakt niet uit! Dat moet je zelf beslissen.

 

leeftijd ik zelf ben 15 (bijna 16)

- geslacht jongen

-wat scheer je wel en wat nietik zelf scheer alles , omdat ik een snelle haargroei heb, dus mijn armen, gezicht, benen, voeten, tenen, handen, geslachtsdelen enz.

- is het een afknapper of raar als meisjes hun k*t niet scherendat is bij iedereen verschillend,  de een vind van wel de ander niet, als jij het niet prettig vind om daar te scheren hoeft dat niet, en dat is echt niet raar.

dus voor mij persoonlijk is het voor mij niet echt een afknapper het gaat mij vaak om het innerlijk,  maar ik zou het wel waarderen als een meid het wel bijhoud dus het hoeft niet kaal ofzo (mag wel) als het maar geen oerwoud is. En het is echt niet raar als meiden dat niet scheren, dat moeten ze zelf kiezen.

 

Groetjes Gebruiker c 

Dankjewel! 😘

Heyy

Ik ben een jongen van 15 en scheer schaamhaar nu en dan. 

Bij meiden mag er wat zitten, maar liefst niet teveel. Geen heel bos. Moet een beetje verzorgd zijn liefst.

Groetjs

 

Heyy

Ik ben een jongen van 15 en scheer schaamhaar nu en dan. 

Bij meiden mag er wat zitten, maar liefst niet teveel. Geen heel bos. Moet een beetje verzorgd zijn liefst.

Groetjs

 

Dankjewel! 😜

 - Leeftijd   16

- Geslacht   Meisje

- Wat scheer je wel en wat niet   Ik scheer alles.

 

Je moet gewoon lekker doen wat je zelf fijn vindt. De enigen die die plek gaan zien, zijn mensen die je honderd procent vertrouwt dus maar je niet te druk.

Als je mij om mijn mening zou vragen, zou ik zeggen alles lekker kaal. Vind ik persoonlijk frisser en verzorgd. En als je het een beetje bijhoudt is het ook niet zo veel werk.

Maar je moet lekker doen wat je zelf wilt.

 

Groetjess

 

- leeftijd 18 jaar

- geslacht Man

-wat scheer je wel en wat niet ik scheer okselhaar, gezichtshaar en schaamhaar

- is het een afknapper of raar als meisjes hun k*t niet scheren Dat verschilt per persoon, als iemand jou leuk vind en ze zien dat je daar niet scheert dan denk ik niet dat ze je plots niet leuk meer vinden. Het ligt echt aan je partner.  Ik zou gewoon doen wat jij fijn vind. Je kan altijd met je partner praten over wat hij het liefat heeft.

Hoop dat jullie willen beantwoorden!! Xx

 

Reageer