Vraag

Help, mijn zus.

  • 26 January 2023
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi, ik denk dat mijn zus haar snijdt op haar enkels. Ze vond vroeger lange sokken verschrikkelijk en nu heeft ze allemaal lange sokken gekocht en ik zie aan haar dat ze ze kut vind zitten. En als ik dan vraag wrm ze die sokken heeft zegt ze dat ik me met mezelf moet bemoeien. Ik heb nog niks gezien aan haar enkels maar ik weet niet wat ik moet doen. 

Xx


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Misschien eens met haar bespreken? Of met je ouders?

Reputatie 7
Badge +15

Niet gelijk met je ouders, dat kan haar vertrouwen in je gelijk schaden, vraag het haar eerst miss is er een andere goeie reden?! Heeft ze t koud bijv…?!

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 1
Badge

Ik was al niet van plan om het aan mijn ouder te vertellen. Maar ik kan niet met mijn zus praten en ze heeft het zeker niet koud. Ze loopt met tshirtjes door het huis heen dus dat valt wel mee

Reputatie 7
Badge +19

Ik snap best dat je je zorgen maakt. Vraag gewoon eens aan je zus hoe het met haar gaat.

En ik snap ook wel dat je het niet aan je ouders wil vertellen, maar als je je echt zorgen maakt kan het soms goed zijn om je zorgen te delen in het belang van je zus maar ook zeker in het belang van jou. Maargoed dat moet je zelf bepalen.

Reageer