Vraag

help mij

  • 22 March 2022
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

hi ik ben james en ik heb een vraag. ik heb altijd dat ik, heel raar, maar het lijkt alsof ik en egoist ben. kijk het zit zo, soms denkt mijn hoofd over wat ik moet doen om zielig gevonden te worden, of om er zielig uit te zien, zodat mensen medelijden hebben. maar ik haat dat soort mensen die dat doen.. en dat 2 seconden daarna denk ik weer nee dat wil ik niet! ik haat dat en ik wil het ook gewoon niet. maar dan lijkt het alsof er een sort ander persoon in mijn hoofd zit dat wil dat mensen medelijden met me hebben en aandacht wil. 

IK BEGRIJP HET NIET MEER 
en sorry als ik schrijf alsof ik 2 ben maar ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.. 

pls help mij-

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi weet je het is heel goed dat je hulp wilt. Misschien kun je eens bellen met de kindertelefoon ! Of met ze chatten. Zij weten wat je kan doen !  Succes hoor :) 

Groetjes Julian X

Badge

@Julian12 dank je. als je zelf een idee hebt, laat me weten!

 

Reputatie 4
Badge +1

Heyhey! Misschien (als je dat nog niet hebt gedaan) kan je het een beetje googelen. Of ik zou proberen om jezelf een beetje uit te zoeken. Ik weet niet hoe, maar als je een beetje rust neemt enzo kan je soms jezelf heel goed tegenkomen en helpt dat misschien in dit proces. Verder weet ik ook niet zo goed wat je moet doen. Misschien inderdaad chatten of bellen met de kindertelefoon. Zij weten vaker iets meer. Veel succes!

groetjes, c0cootje

Reputatie 7
Badge +9

Hey James!

Ik snap wat je bedoelt. Dit heb ik ook maar dan met opscheppen, ik haat opscheppers maar ik ben er zelf ook een. Wat ik heb gedaan is elke keer dat ik dat ik opschepte, schreef ik in een boekje dat ik dat deed zodat ik het zou onthouden. Ik ben met deze manier minder gaan opscheppen, misschien helpt dit jou ook!

Wel langzaam je tijd nemen, deze dingen duren lang om te fixen. 

Hopelijk helpt dit!
Groetjes, Sano07

Badge

@Sano07 heel erg bedankt. ik zal het proberen! 

groetjes, james

 

Reputatie 7
Badge +17

@Sano07  dat is een goed idee! En @annoniempje hihi  misschien kun je dan ook iets leuks aan jezelf gunnen als je merkt dat je het onder controle hield. Dat je jezelf beloont. Als je weet dat je het niet deed terwijl je het wel wou  bijvoorbeeld.  En er zijn ook gedrags oefeningen maar dan is dat vlgs mij wel met een deskundige erbij. Misschien zijn er filmpjes te vinden op youtube daarover. Maar hopelijk kun je nu al een stukje vooruit ! Succes ! :)

Groetjes Julian X

Reageer