Skip to main content

Heyy, ik ben een meisje van 15 en draag/droeg in de nacht luiers. 

ik ben nu al een tijdje gestopt met bedplassen (3 weken ongeveer). En nu wilt me moeder al mijn luiers weg doen… maar ik wil dat niet!! Ik ben ten eerste bang dat me bedplassen terug komt want dat is al vaker gebeurd en ik heb een kleine luier kink dus wil ik ze gewoon blijven dragen… wat moet ik doen of zeggen?? Want ik vind het heeeeeel ongemakkelijk om er met me moeder over te praten..

Hey, 

Ik snap dat je het ongemakkelijk vind om er met je moeder over te praten. Misschien kan je een soort briefje schrijven en op de verpakking van de luiers plakken, doe ze nog niet weg daarom en daarom? 

Of als je moeder ze dan wegdoet kan je zelf een nieuw pak kopen en dat verstoppen op je kamer? 

Of je houdt er 1 op je kamer, je draagt er geen maar als je nog eens bedplast kan je die dan de volgende nacht aandoen en eventueel er toch met je moeder erover praten? 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! 

Groetjes

Anoniem789

Hey Juultje,

hoe heb je het eigenlijk opgelost? Ik ken het probleem niet, want ik plas zonder luier nog steeds gewoon in mijn bed. Maar zou je niet kunnen doen alsof je dat nog steeds doet en bewust voor natte luiers pof bedden als je moeder de luiers al weg gegooid heeft kunnen zorgen?

Zo weet er niemand dat je stiekem toch droog bent en graag nog luiers wil dragen.. misschien kun je zo ook dat rare gesprek met je moeder vermeiden. Het lijkt mij erg raar te zeggen dat je ze wil dragen wanneer die helemaal geen noodzaak meer ziet..

Groetjes!

@Anoniemste meisje heyy

ik plas weer in bed.. dus hoef niet meer te liegen. Ik ben bijna elke nacht nog nat dus… wel bedankt voor de hulp :) 

Reageer