Vraag

help!! Last van tics

  • 11 December 2023
  • 6 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyy

Dus ik wil vragen ofdat iemand me kan helpen

Ik heb dus al 6 maanden een tic stoornis, maar ik weet wat ik heb enzo dus da is het probleem niet ..

Ik had onlangs een heel traumatische tic aanval. Sindsdien beginnen mijn benen te wiebelen als ik sta en stap. Mijn armen en benen voelen aan als lood. Soms zitten mijn enkels of polsen vast ik een bepaalde houding en ik kan ze niet van houding veranderen. Dan heb ik mega veel black outs. Echt waar ik sta bv op een parking en opeens ben ik in de winkel. Zo raar!? En dan heb ik vaak dat ik zo droom precies maar eigenlijk droom ik ni. Ik staat gewoon maar ik ben zeg maar buiten bewust zijn en ik hoor niks en kan niks zeggen of bewegen. Dan heb ik vaak da ik opeens gwn val. Ik kan alles horen maar ik kan niet reageren of bewegen. Dat duurde meestal zo 3 tot 7 minuten. En dan sinds een paar dagen val ik ook zo neer en dan begin ik met men hele lichaam te schudden maar echt ni normaal. En dan geraak ik bewusteloos maar ik blijf wel zo schudden.

Dan denk ik ook altijd dat iemand mij filmt. Ik denk echt serieus dat mensen mij filmen door roostertjes in het plafond enzo 

Weet iemand wat dit is?? Aub help mij ik ben zo bang! Ik heb het gevoel dat ik gek word


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

ik denk dat je hiermee best bij je huisarts gaat.

Weten je ouders dit?

Reputatie 3
Badge +1

@Eminem4Life mijn ouders weten dat men benen wiebelen en dat ik black outs heb maar van de rest niet. Ik begin echt paranoia te worden en denk dat iedereen me wil ontvoeren en er overal cameras zijn die me in de gaten houden en ik geloof soms da ik men familie ook nimeer kan vertrouwen door dit terwijl ik wel weet da ze me nooit gaan filmen of ontvoeren maar ik ben zo bang

Reputatie 5
Badge +4

ik zou dit echt aan je ouders vertellen zo kan het niet verder gaan hoor!

Reputatie 7
Badge +14

Hey! De tips hier zijn al goed, en je kunt ook altijd met de Kindertelefoon chatten of bellen, kijk maar rechtsboven deze pagina! Je mag echt hulp vragen hoor! Veel sterkte!

Liefs Tover xxx

dan moet je echt naar dokter 

 

Reputatie 3
Badge +1

Dankje voor de tips ik zal jullie op de hoogte houden

 

Reageer