Vraag

help ik vind somige stof niet fijn van kleren en nog meer

  • 4 October 2020
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi heeft iemamd dit probleem ik heb een hekel aan stofjes net zoals ik hou van een trainings broek want een spijker broek is niet fijn stof en zit te strak en van een trui moet het stof zacht zijn en als me bed uit de was komt heb ik daar een hekel aan want dan is het hard en ik ben daar heel moeilijk in met kleren kopen en alles met stof ik krijg bij stofjes die ik niet fijn vind een  soort riling net zoals iemand met ze nagels over een krijt bord heen gaat dat heb ik dan met stof heeft iemand dit ook of weet iemand wat dit is doei Groetjeś DEGEKSTE200


4 reacties

Tja, denk dat het gewoon een kwestie van even doorzetten en gewenning is. Het went vast wel.

Tja, denk dat het gewoon een kwestie van even doorzetten en gewenning is. Het went vast wel.

Hoi ik heb het geprobeert een lange tijd maar het werkt gewoon niet krijg er kriebels van en een vreemd miselijk gevoel 

Zo te lezen heb je ook een probleem met leestekens, wat ons het leven niet makkelijker maakt.

 

Ga eens na waaruit die trainingsbroeken e.d. gemaakt worden.
Online kun je dan kijken of ze kleding met dezelfde stof of een mix daarvan aanbieden.
Mogelijk is dat dan een oplossing.

Reputatie 3
Badge +4

Misschien je moeder vragen of ze extra wasverzachter wil gaan gebruiken 

Reageer