HELP ik moet een bril

  • 3 January 2020
  • 7 reacties
  • 299 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

IK MOET EEN BRIL .  Mijn is best wel slecht dus Ik ga volgende maand nr de oogarts . Ik moet waarschijnlijk een bril dragen . Maar ik ben bang dat ze mij op school zullen pesten en allemaal nare dingen over me zullen zeggen . Ik wel dat ECHT NIET . Nu een beetje later  krijg ik een beugel blokjes en ik wil er dan echt niet inzien als zo'n rare nr de 🤓 HELPPPPPPPPPPPP 😥😓👓🕶

 


7 reacties

Hey,

Een bril is echt niet het einde van de wereld hoor! Ik moest er in het begin ook niks van hebben en ik dacht dat ik helemaal geen "brillenhoofd" had. Wat blijkt, er is altijd wel een bril die bij je past!

Als je bij de opticien waar je nu zit niks kan vinden, kun je ook eens bij andere filialen of andere opticiens kijken naar een bril. 

Als je een mooie bril hebt die goed bij je gezicht past, is dat helemaal niet iets om iemand mee te pesten. Veel mensen (en jou dus vast ook!) staat een bril juist hartstikke leuk!

Daarnaast kun je, als je een tijdje een bril draagt, (of zelfs meteen al, maar dat doen niet zo veel mensen) altijd nog overstappen op lenzen. 

Er zijn ook heel veel jongeren die vroeg of laat een beugel krijgen. Als je er geen krijgt is dat juist bijzonder tegenwoordig! Ik zou me dus niet zo veel zorgen maken over je uiterlijk, want volgens mij komt dat helemaal goed.

Gr. Pin

Ik sluit me helemaal aan bij Pin,

 

Daarnaast zijn er miljoenen mensen met brillen en is het eigenlijk gewoon "normaal" en helemaal geen reden om te pesten

Hey, 

 

Een bril is helemaal niet erg.. misschien zijn lenzen ook een aanrader?  // Ik heb zelf ook een bril en een beugel en krijg nooit rare reacties….

 Denk er zeker nog even over na dat de meeste mensen een beugel krijgen en dat sommige mensen een bril krijgen wat hij misschien net wat mooier maakt.. \\ Zelf vindt ik een bril bij anderen vaak erg mooi staan en maakt de beugel net het plaatje af!! 

 

laat je nog even weten of ja nare/pesterige reacties krijgt?

Groeten GeleSpons 

IK MOET EEN BRIL .  Mijn is best wel slecht dus Ik ga volgende maand nr de oogarts . Ik moet waarschijnlijk een bril dragen . Maar ik ben bang dat ze mij op school zullen pesten en allemaal nare dingen over me zullen zeggen . Ik wel dat ECHT NIET . Nu een beetje later  krijg ik een beugel blokjes en ik wil er dan echt niet inzien als zo'n rare nr de 🤓 HELPPPPPPPPPPPP 😥😓👓🕶

 

Hey

Ik heb ook een bril, in het begin vond ik het verschrikkelijk ook heb ik een buitenboordbeugel gehad nu heb ik een blokjes beugel. Het valt echt mee, het is fijn je ziet alles weer super goed en hoeft niet meer je ogen fijn te knijpen want dat doe je zonder dat je het door hebt. Ik ben niet gepest en mensen vonden het juist heel leuk. Er zijn heel veel soorten brillen en er zit voor iedereen wel een leuke tussen. Ik heb er nu 3 gehad een paarse (super lelijk) en twee zwarten die zijn wel leuk! 

Heel veel mensen hebben een bril je zult echt niet snel een nerd worden genoemd dan moet je precies zo’n bril kopen en dat hoeft zeker niet! 

Gr Mij  

Heyy, ook al heb ik geen bril, ik kan best begrijpen hoe je je voelt. Ik heb namelijk ook een beugel en was bang dat mensen mij daardoor raar of lelijk vonden. Gelukkig hebben meerdere kinderen een beugel en was ik dus niet de enige. 

Jij bent vast ook niet de enige met een bril of beugel. Er zijn meerdere kinderen die dat hebben en daarbij is het heel normaal en kan je er niks aan doen, dus de andere kinderen ook niet. Misschien staat een bril je wel heel goed! Als ze jou pesten dan ligt dat niet aan jou maar aan hun. Ik zou ze erg kinderachtig vinden als ze vervelende opmerkingen gaan maken. 

Als je nou echt gepest wordt kan je het je ouders of iemand anders aan wie je wil vertellen. Misschien kunnen zij je helpen. 

Hopelijk heb je wat aan mijn tips en veel succes! Liefs, Naira193 :heart:

IK MOET EEN BRIL .  Mijn is best wel slecht dus Ik ga volgende maand nr de oogarts . Ik moet waarschijnlijk een bril dragen . Maar ik ben bang dat ze mij op school zullen pesten en allemaal nare dingen over me zullen zeggen . Ik wel dat ECHT NIET . Nu een beetje later  krijg ik een beugel blokjes en ik wil er dan echt niet inzien als zo'n rare nr de 🤓 HELPPPPPPPPPPPP 😥😓👓🕶

 

Hey

Ik heb ook een bril, in het begin vond ik het verschrikkelijk ook heb ik een buitenboordbeugel gehad nu heb ik een blokjes beugel. Het valt echt mee, het is fijn je ziet alles weer super goed en hoeft niet meer je ogen fijn te knijpen want dat doe je zonder dat je het door hebt. Ik ben niet gepest en mensen vonden het juist heel leuk. Er zijn heel veel soorten brillen en er zit voor iedereen wel een leuke tussen. Ik heb er nu 3 gehad een paarse (super lelijk) en twee zwarten die zijn wel leuk! 

Heel veel mensen hebben een bril je zult echt niet snel een nerd worden genoemd dan moet je precies zo’n bril kopen en dat hoeft zeker niet! 

Gr Mij  

 

Hey,  

Ik moet eerlijk bekennen dat een bril met een buitenboord beugel geen gouden combinatie is😌 destijds moest ik hem ook overdag in😅 wat zeker in winkels etc etc wel een beetje een raar gevoel gaf... 

Gr

Heyo,

Ik heb zelf lenzen, en eigenlijk al sinds het begin. Ik heb daarnaast ook wel een bril ergens liggen. 

Ik weet hoe het is. Ik had een beugel en moest toen ook nog is een bril omdat ik het bord achter in de klas niet goed zag. Ook ik moest eigenlijk eerst 2 weken met een bril rondlopen voordat ik mocht beginnen aan lenzen.

Maar ik heb het nooit gedaan. Ik droeg de bril nooit en toen kreeg ik maar meteen lenzen. Lenzen zijn ideaal en mensen zullen ook niks merken. Enigste wat ik heel irritant vind is het in en uit doen van ze.

Ik zou gewoon door die opticien winkel lopen en kijken naar een bril die wel tof is. Miaschien zit er wel een leuke bij. Lijkt het je nou echt niks. Vraag dan of je lenzen mag hebben.

 See ya!

Spookyzx. 

Reageer