Vraag

help, ik heb me verkeerd geschoren!

  • 18 March 2020
  • 4 reacties
  • 132 Bekeken

Badge +1

ik schoor mezelf altijd tegen de groeirichting in. ik heb allemaal bulten op mn kut daardoor. ik wist eerst helemaal niet dat die bulten kwamen doordat ik tegen de groeirichting in schoor. mijn kut zit nu dus onder bulten en ik wil er graag vanaf. weet iemand hoe  ik van die bulten af kom? en heb jij dit ook wel eens gehad?


4 reacties

Badge

bultjes zijn normaal die gaan vanzelf weg ik weet niet wat voor scheermes je gebruikt maar mijn tip is om het met een klein beetje scheerschuim te doen dat werkt bij mij altijd .

Badge +1

bultjes zijn normaal die gaan vanzelf weg ik weet niet wat voor scheermes je gebruikt maar mijn tip is om het met een klein beetje scheerschuim te doen dat werkt bij mij altijd .

dankjewel !

Ik ben een jongen maar heb dit zelf ook wel eens gehad

Je haar is gemaakt van het zelfde materiaal als je nagels, en zoals je misschien wel weet is het veel makkelijk om je nagels te knippen nadat je in bad bent geweest/gedouched hebt dat ervoor. Dus ik zou zeggen neem eerst een lange douch zodat het haar wat zachter word, daarna kun je gaan scheren met de groeilijn mee (ik kan zelf na deze methode ook tegen de groeilijn in voor een goed deed huid, maar begin maar met de groeilijn mee!!!)

Suc6

Badge +1

Ik ben een jongen maar heb dit zelf ook wel eens gehad

Je haar is gemaakt van het zelfde materiaal als je nagels, en zoals je misschien wel weet is het veel makkelijk om je nagels te knippen nadat je in bad bent geweest/gedouched hebt dat ervoor. Dus ik zou zeggen neem eerst een lange douch zodat het haar wat zachter word, daarna kun je gaan scheren met de groeilijn mee (ik kan zelf na deze methode ook tegen de groeilijn in voor een goed deed huid, maar begin maar met de groeilijn mee!!!)

Suc6

dankjee

 

Reageer