Vraag

help, hangtieten??

  • 26 June 2023
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Dit gaat misschien heel raar klinken maar ik heb hulp nodig. Ik ben een meisje van 14 en mijn borsten zijn aan het groeien. Op foto’s enz. Zien borsten er altijd heel rond en mooi uit. Bij mij zijn het meer drie hoeken van de zijkant. Ik vind ze echt lelijk. Ook hangen ze naar beneden en is mijn tepelhof best groot (althans dat denk ik). Is dit normaal/genetisch of moet ik iets doen? Kom alsjeblieft met hulp. En ik weet dat ik nog vol in de pubertijd en voorlopig waarschijnlijk gewoon zal moeten aanzien maar toch.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Iedereen heeft andere borsten. Het kan zijn dat dit iets is wat je hebt, daar kun je dan niks aan doen helaas. Maar dat is pas als je 60 bent ofzo. Nu hoort dat nog niet.

 

Maar als je nu al hamgborsten hebt, dan is je bh niet goed. Een bh moet de borst ondersteunen zodat ze niet gaan hangen of iets anders. Dus ik zou kijken naar een andere bh, of überhaupt kijken naar een bh, als je nog bh draagt. Ik zou je ook zeker aanraden om met een moeder of vrouw er over te praten die je vertrouwt. Hun snappen je probleem en kunnen je misschien helpen :)

Reageer