Hallo allemaal,
sommige van jullie weten het misschien en andere niet maar ik draag vanwege incontinentie 24/7 luiers.
zelf heb ik er niet heel veel moeite mee maar ik schaam me er wel een beetje voor…
Ik ben sinds deze week begonnen in 4 mavo en ga dus binnenkort op examen reis naar Praag! Hier heb ik super veel zin in en wil het niet missen! Ik ga met 3 van mijn vrienden op een kamer slapen en maar 2 van de 3 weet dat ik luiers draag. De andere is niet een hele goede vriend meer dus daar ga ik minder mee om. Maar ik ga die natuurlijk wel veel zien en spreken op de kamer. Ik ben dus bang dat die erachter komt en er iets van gaat zeggen aangezien hij een beetje een stoer doener is…
En ik heb nog een veel erger probleem…. Op examen reis moet ik ten eerste 9 uur in de bus zitten in de nacht naar Praag. Dan plas ik uiteraard meerdere keren in me luier… ik kan hem dan alleen moeilijk verschonen. Want het is ook opvallend als ik met een rugzak de hele tijd naar de wc ga bij een tankstation onderweg. Er zitten warschijnlijk ook veel kinderen in de bus en er is een grote groep kinderen die niet echt aardig zijn en (stoer doeners) zijn. Ik ben bang dat die er achter komen…
en ten tweede, op school zelf zijn de dagen maar max 7 uurtjes ongeveer. Hierdoor hoef ik op school mijn luier nooit te verschonen. Maar tijdens de examen reis gaan we allemaal activiteiten doen en ook gaan de dagen tot in de avond door voordat we in het hotel zijn. Dus verschonen word lastig… en ik moet dan ook heel de dag een rugzak met luiers mee nemen…
oftewel een hele hoop gedoe… mijn moeder heeft al met school contact gehad maar die kunnen ook geen goede oplossingen verzinnen… en ik weet zeker dat ik gepest word als er mensen achter komen op school.. dus aub help! Geef me oplossing want dit geeft me echt stress!!