Skip to main content

Hey iedereen,

Ik ben een meisje van 13 btw.

Ik zit op wc en zie ineens dat heel mijn onderbroek bruin is.😬 ik durf het ni tegen mijn mama zegge want ze zal denken da ik in mijn onderbroek gekakt heb. Ma ik weet zeker dat da geen kaka is want ik heb er aan geroken. En het is beetje slijmerig ook. Help, weet iemand wat dit is en wat ik kan doen??

waarschijnlijk ben je voor het eerst ongesteld geworden.


Dit heb je vaak als je voor de eerste keer ongesteld bent geworden, maar zou dit gewoon tegen je moeder zeggen!


Hoi,

Dit is waarschijnlijk een soortvan voor proefje voor je lichaam om te wennen dat je ongesteld word dit kan betekenen dat je het "elk moment" kan worden ik zou dus nu voor de zekerheid een maandverbandje mee nemen. En verder zou ik het aan je moeder vertellen of iemand anders die je vertrouwd want die kunnen je helpen. Groetjes Tinker.fan


Hoi,

Dit is waarschijnlijk een soortvan voor proefje voor je lichaam om te wennen dat je ongesteld word dit kan betekenen dat je het "elk moment" kan worden ik zou dus nu voor de zekerheid een maandverbandje mee nemen. En verder zou ik het aan je moeder vertellen of iemand anders die je vertrouwd want die kunnen je helpen. Groetjes Tinker.fan

Dankjewel voor deze reactie!💗

Het zou inderdaad de menstruatie kunnen zijn, want ik heb al een tijdje afscheiding, maar die is nog nooit bruin geweest. 

Ik heb het aan mijn mama verteld en ze gaat voortaan maandverband voor me kopen. Ik heb er nu ook een aan voor de zekerheid. Het is nu al een paar dagen bezig,  het lijkt alsof ik er op zit te wachten. 🤭

Xxx


Reageer