Vraag

help alleen voor meiden

  • 3 September 2023
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Help heb een vraag . Euuu ja vindt dit beetje raar om te schrijven. Nou ja mijn topjes kruipen steeds omhoog tijdens gym. En ik wil geen bh dragen het was zelfs zo erg dat met de ringen (bij gym) dat mijn dingen onderuit floepte. Ik heb maar één fijn topje en ja de rest of te dik of te kort of de verkeerde bandjes heb er nu zo veel dat ik geen nieuwe mag


2 reacties

Hey , misschien kun je er als compromis een strepless bikini top onder doen. En als je borsten er toch telkens onderuit floepen zou je maybe toch voor een sport bh kunnen gaan. Die zijn er in zoveel stoffen dat er altijd wel 1 is die prettig aanvoelt aan je borsten. 

Asky XxX

Reputatie 7
Badge +8

Ik denk dat je topjes te klein zijn. Ik heb zelf topjes van de New Yorker die erg fijn zijn. Zelf gaan ze bij mij nooit omhoog ofzo. Ik voeg wel een foto toe van degene die ik heb. 

Ik zou wel naar een bh gaan kijken maar als je er nog niet klaar voor bent is het wel handig om goede topjes te hebben. En deze zijn niet zo duur. 

 

Dit is nog het topje dat ik bedoelde:

Linkje naar de website: 

https://www.newyorker.de/nl/products/#/detail/02.15.250.0189/001?gender=FEMALE&web_category=WCA03055

Reageer