Vraag

HELP

  • 31 July 2023
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Weet de weg
  • 18 reacties

Ik ben meyen 15 jaar en draag pyjama broekjes van de Kruidvat voor het bedplassen. Maar ze lekken heel erg snel en dan is me matras nog nat. Iemand tips om dit te verhelpen


4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hallo @Myen 

 

Wat rot, ik zou gewoon luiers kopen. Niks om je voor te schamen. Miljaedairs lopen ook met luiers omdat het tijd bespaard. 

 

toch als advies op langer termijn wil ik je de volgende dingen meegeven:

Ik zou minder gaan drinken 4 uur voordat je gaat slapen. Voordat je gaat slapen nog ff naar de wc en anders echt ff naar de docter gaan als het niet ophoud.

Huismerk van alle winkels zijn erg slecht kwaliteit

 

Probeer gewoon drynites of grote maat pamper maat 8 als je die past anders gewoon voor het slapen naar de wc gaan ook al hoef je niet altijd proberen anders gewoon voor dat je naar je bed moet niks drinken

Reputatie 5
Badge +3

Hi @Myen  

 

Wat vervelend zeg. Je kan in ieder geval waterdichte moltons komen of een zeiltje voor op je bed. Zo wordt je matras niet nat. 

 

xoxox

Reputatie 4
Badge +2

Voor de beste absorptie kan je misschien beter kijken naar grotere luiers die je bij de apotheek kan kopen. Ik gebruik ze van het merk Tena maar er zijn verschillende merken en deze kunnen echt veel absorberen ik ben deze luiers gaan gebruiken omdat de DryNites broekjes bij mij ook lekten. Je kan ze eventueel ook online bestellen.

Reageer