Skip to main content

Hoi, ik heb al meerdere topics over dit onderwerp, maar ik heb nog steeds niet een goed antwoord op mijn vraag. Ik heb al best wel lang elke dag heel erg veel afscheiding. Ik ben al een keertje door mijn broek heen gedekt en ik weet niet of dit normaal is. In een vragenlijst hierover zag ik dat mensen het niet elke dag hebben en ik weet niet waarom ik dat wel heb en ik er zoveel last van heb. Ik merk dat ik best wel veel afscheiding heb en ik daardoor soort van gestrest en onzeker op school zit en vaak naar de wc gaan om te kijken of er niet is doorgelekt. Ik weet dat ik inlegkruisjes in kan doen, maar dan zou ik dat elke dag moeten doen. Kan iemand helpen en zeggen of dit normaal is.

Ik ben al wel 3 keer ongesteld geweest. By the way

Dankjewel in ieder geval!

 

Heyy,

 

En wat vervelend!

Ik weet ook niet of dit normaal is! Ik heb het zelf namelijk ook en zit er heel erg over te twijfelen!

 

Ikzelf ben het het vaakst gewoon halferwege de periode dat ik weer ongesteld moet worden, en dan doe ik gewoon maandverband/ inlegkruisjes in mn onderbroek.

En misschien een nogal rare tip: Ga eens slapen zonder onderbroek voor een aantal dagen, (niet helemaal naakt, maar gewoon zonder onderbroek, je mag nog best een pyama aanhouden) Dit doe ik zelf ook, en ik heb het gevoel dat het heeft geholpen, en het schijnt dat je er een stuk zelferzerkerder van word! (Bij mij is dit ook het geval)  Zeker het proberen waard toch? (mijn pyama wordt er soms wel wat vies van maar ik heb oprecht het gevoel dat het werkt!)

 

Als je het echt niet vertrouwd kan je ook altijd even met je ouder(s) naar de huisarts gaan, en als je het ze niet wilt vertellen (wat ik snap doe ik zelf ook niet) dan kan je ook altijd in je 1tje gaan. 

 

Veel succes en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen!

Groetjes,

H


 

Heyy,

 

En wat vervelend!

Ik weet ook niet of dit normaal is! Ik heb het zelf namelijk ook en zit er heel erg over te twijfelen!

 

Ikzelf ben het het vaakst gewoon halferwege de periode dat ik weer ongesteld moet worden, en dan doe ik gewoon maandverband/ inlegkruisjes in mn onderbroek.

En misschien een nogal rare tip: Ga eens slapen zonder onderbroek voor een aantal dagen, (niet helemaal naakt, maar gewoon zonder onderbroek, je mag nog best een pyama aanhouden) Dit doe ik zelf ook, en ik heb het gevoel dat het heeft geholpen, en het schijnt dat je er een stuk zelferzerkerder van word! (Bij mij is dit ook het geval)  Zeker het proberen waard toch? (mijn pyama wordt er soms wel wat vies van maar ik heb oprecht het gevoel dat het werkt!)

 

Als je het echt niet vertrouwd kan je ook altijd even met je ouder(s) naar de huisarts gaan, en als je het ze niet wilt vertellen (wat ik snap doe ik zelf ook niet) dan kan je ook altijd in je 1tje gaan. 

 

Veel succes en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen!

Groetjes,

H

Heel erg bedankt! Ik ga het proberen!


Ik heb precies het zelfde ! Ik ga dat ook proberen

 


Reageer