Skip to main content

Hoi ik ben Isa, Ik ben 14 jaar oud. Ik heb al een tijdje last van ontzettende hoofdpijn. Soms heb ik het idee dat ik bijna flauwval en ik ben altijd moe terwijl ik wel prima slaap. Ik ben ook altijd heel snel verdrietig. Ik ben bijna elke week ziek. Dit duurt nu al wel een half jaar denk ik. Maar deze week is het erger geworden. Maandag was ik  op school (ik had die nacht echt goed geslapen) toen alles opeens uitviel. Ik kon helemaal niks meer voor 3 minuten. Dit kwam allemaal uit het niets. Sinds maandag ben ik vreselijk moe en al de hele week slaap ik de hele dag bijna maar ik word met de dag maar moeer. Ik kan ook niet normaal in mijn klas meer zitten alle geluiden komen zo hard binnen. Ik ga nu meestal tot 12 uur naar school omdat ik wel heel graag wil. Maar meestal is dat heel veel voor mij.mijn ouders weten er van maar ik ben zo bang om alles tegen ze te vertellen. Ik ben bang dat ze me niet gaan geloven ofzo. Weten jullie wat ik heb en hebben jullie tips?

Praat hier over is heel belangrijk dat je naar Docter gaat je ouders zullen je echt wel geloven


Ga naar de dokter, want dit ziet er ernstig uit. Mischien heb je Pheifer, maar dat weet de dokter wel.


Hii @Isas,

Ik zou je ouders echt vertellen wat je hebt en hoe je je voelt. Je klachten klinken best naar en niet gezond. Ik weet echt zeker dat je ouders je wel geloven en serieus nemen hoor je ouders zijn er echt voor je en die geven echt heel veel om je! Het lijkt me goed dat jullie naar de huisarts gaan zodat hij/zij samen met jullie kan kijken naar je klachten en kan kijken wat er aan de hand is. 

Sterkte ik hoop dat je je snel beter gaat voelen! Liefs van ItsJustMe <3


Hoi Isa, als ik jou was zou ik dit zeker met je ouders bespreken, het is belangrijk dat zei dit weten, zodat je er ook mee naar de dokter kan gaan (voor als je bijvoorbeeld moet bloedprikken). Als ik jou was zou ik dit wel zo snel mogelijk doen, ook voor de zekerheid.

Ik heb dit zelf ook meegemaakt (ik was 10). Ik had een beetje hetzelfde, vervolgens na een lange tijd ben ik gaan bloedprikken en kwam ik erachter dat ik de ziekte van graves had. Ik probeer je niet bang te maken want het is bij iedereen anders natuurlijk, ik probeer alleen te zeggen dat het goed is om jezelf te beschermen tegen dit soort dingen. Ik hoop voor je dat het meevalt, je komt er wel doorheen!

Heel veel sterkte. 

 

xx


Hoi, inmiddels is her al bijna een week verder. Ik ben de hele week thuis gebleven. Mijn ouders zijn er eindelijk mee eens dat ik volgende week naar de huisarts ga. Ik hoop dat dan alles duidelijk word. De hele week ben ik heel erg moe geweest.  Vandaag was het mke zijn wel minder maar de hoofdpijn js intenser geworden.  Heel erg bedankt voor de tips en de reacties🫶.


Reageer