heel erg buikpijn hebben

  • 9 June 2022
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heee ik heb heel erge buikpijn de laaste tijd... Ik moet elke keer naar de wc toe ik heb er medicijnen voor en dat medicijn heet movicolon alleen ik neem het niet omdat ik me er voor schaam en omdat ik het vies vind want je moet dat medicijn door water of thee doen en ik ga binnenkort uithuis en schaam me voor heel veel dingen zoals me autisme pillen en me movicolon voor me buikpijn enzovoort en als mensen dat zien daar als ik uithuis ga dan ben ik bang dat ze me uitlachen want ik schaam me er heel erg voor weet iemand hoe ik hier mee moet omgaan


3 reacties

Badge +1

Hey!

Ben je al naar de dokter geweest voor je buikpijn? Dit heb ik zelf ook meegemaakt ((de buikpijn)). Ik had die buikpijn doordat ik te weinig vezels at. Vezels helpen zeer zeker!

Je hoeft je echt niet te schamen voor je autisme, pillen  en je movicolon. Kan jij er wat aan doen dat je dat hebt? Niemand zal je uitlachen, ze hebben het allemaal wel eens een keer gehad. Autisme is gewoon iets waar je vrij weinig aan kan doen, het is er ineens. Mensen zullen er echt wel rekening mee houden dat jij autisme hebt, dus je hoeft je nergens voor te schamen! :) 

Liefss

Reputatie 2
Badge +2

Nee nog niet  nee ik kan er niet wat aan doen maar ik schaam me er wel voor dat ik medicijnen slik Want ik wil niet dat mensen me anders zien dan andere als ik medicijnen slik

Hey, 

Even een hart onder je riem🌈❤️

Je hoeft je nergens voor te schamen.

Je moet je zelf zijn! 

 

Boeien wat die andere van je vinden🌈

Reageer