Skip to main content

Hoi ik ben M. Ik ben 17 jaar. Ik heb gisteren 2 verstandskiezen laten verwijderen en er zit nu een hechting. Er 1 probleem. Ik kan er niet vanaf blijven met mijn tong, en ik ben bang dat ik de hechting los haal met mijn tong. Dus mijn vraag is: heeft iemand tips hoe ik er vanaf kan blijven??

Alle tips en informatie word gewaardeerd

Hoi, volgens mij kan dat geen kwaad hoor, ik heb wel eens zo'n draadje in de kaak gehad en daar zat ik ook steeds aan. Dat materiaal is daar wel op gemaakt dus geen zorgen.  Je haalt 'm niet los denk ik want dat zit geknoopt en kan er tegen. Trouwens op zich gaat het om het wondje dat moet genezen en dat hechtinkje helpt daar bij, maar het genezen is al begonnen en je merkt waarschijnlijk al dat het niet meer bloedt, dus danis het al op de goeie weg.  En je kunt anders ook jezelf belonen telkens als het je lukt om er een uur niet aan te komen 🙂 maar nogmaals het kan geen kwaad vlgs mij.  Je kunt er op internet ook van alles over vinden, maar dit is mijn eigen ervaring ( en wat ik toen allemaal heb gevraagd bij de tandarts haha )

Succes hoor!

Groetjes liefs Tartan X


Dat je aan die hechting zit kan idd niet echt kwaad. Als het weer begint te bloeden moet je contact op nemen met de tandarts maar zolang dat niet het geval is hoef je je geen zorgen te maken.


Reageer