Vraag

hebben jullie dit ook

  • 30 April 2020
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Als iemand per ongeluk dat richeltje van mijn been aanraakt ( zit tussen geslachtsdeel en been in). Krijg ik een super kriebel gevoel. Hebben jullie dit ook en weten jullie ook wat het is en hoe dat komt. 


7 reacties

Hoi

 

Vermoedelijk ligt dat kriebelende gevoel eraan dat je lichaam zulke aanrakingen op die plek associeert met intimiteit. Dat vindt je lichaam fijn, waardoor het jou een kriebel laat ervaren. 

 

Gr. Kenshin

Hoi

 

Vermoedelijk ligt dat kriebelende gevoel eraan dat je lichaam zulke aanrakingen op die plek associeert met intimiteit. Dat vindt je lichaam fijn, waardoor het jou een kriebel laat ervaren. 

 

Gr. Kenshin

Ik krijg het ook met een deken hoor. Dan krimp ik helemaal in elkaar. Wat het is een kriebel scheut. 

Met een deken kan ook. Die zone van je lichaam is nu eenmaal gevoelig voor aanraking. 

 

Gr. Kenshin

Oké maar als ik het zelf aanraak voel ik het niet

Oké maar als ik het zelf aanraak voel ik het niet

Hey,

Zoals kenshin al zei is het een intieme plek. Jou lichaam 'schrikt' als iemand of iets dat aanraakt. Als jij het zelf aanraakt weet jou lichaam dat je dat gaan doen en gebeurt er niks.

Oooo oke

Heyy

Heb ik ook hoor, net als tussen me penis en me buik, daar is er ook zo een stukje, als ik het aanraak dat het heel erg kriebelt. Denk dat het gewoon heel normaal is

Groetjs

Kaas123

Reageer