Vraag

heb ik weer een ontstoken vinger?

  • 3 November 2021
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal,

Gisteren was ik niet zo slim en heb ik met een elektrische figuurzaag m'n vinger geraakt. Het bloedde best wel heel erg maar ik had geen zin om er iets mee te doen. Ik was namelijk net lekker bezig. Alleen heb ik de wond daarna niet schoongemaakt ofzo en aangezien er houtsnippers aan die zaag zaten zou het kunnen dat dat in de wond is gekomen. Gelukkig ben ik er wel goed van afgekomen. Het had ook slechter kunnen aflopen. Alleen nu is die wond dik geworden en hij blijft vochtig. Is het ontstoken of niet? M'n vader zegt van wel en m'n moeder van niet.


5 reacties

Er was ook iets, ik denk een soort dikker gedeelte met vocht onder de huis ofzo. Dat stukje huis heb ik er nu afgetrokken. Oftewel ik heb de wond iets groter gemaakt

mn moeder zegt nu ook dat het ontstoken is. het doet steeds meer pijn. moet ik hier iets mee of niet?

Heyy

 

Vervelend dat je weer een pijnlijke vinger hebt!

 

Het kan inderdaad best zo zijn dat het ontstoken is.

 

Aangezien je aangeeft dat de pijn erger wordt en dat de wond dik is met vocht eronder / erbij is het misschien toch een idee om er wat mee te doen door bijvoorbeeld toch weer even naar de huisarts te gaan. Die kan er dan even kijken en kan je dan mogelijk ook helpen om de wond te bestrijden. 

Verder kan je zelf proberen om zo min mogelijk aan de wond te zitten / te pulken zodat het hopelijk wat beter en sneller heelt en snel minder pijnlijk wordt.

 

Hou je ons een beetje op de hoogte over hoe het gaat?🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Het gaat nu beter, heb er eigenlijk alleen nog last van als ik met mijn vinger ergens tegenaan kom

Hey Ikke13,

 

Fijn dat het beter gaat met je vinger! Ik hoop dat de pijn snel helemaal weggaat :)

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer