Vraag

Heb ik normale tepels als jongen?

  • 19 July 2023
  • 7 reacties
  • 141 Bekeken

Badge

Ik voel me vaak wel eens onzeker als ik aan het zwembad moet liggen omwille van mijn tepels. Ik heb het gevoel dat ze gewoon groot zijn en te veel uitsteken en ik ben nochtans niet dik en heb een normaal lichaam. 
 

Ik kan me er niet over heen zetten en als ik oefeningen doe dan ben ik ze snel beu 😅. Kan iemand me vertellen of dit wel normaal is

 

Het topic is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Banaan14_2009,

 

mijn tepels zijn zo groot als een muntje van 1 cent en das redelijk klein, maar zelf vind ik dat wel mooi en in  het midden zit er een klein bobbeltje, zoals bij een meisje, maar dan niet zo hoog, alleen een beetje. Oh ja, ik ben 15 en 170 cm lang en 50-51 kilo ongeveer.

Ik zie een heleboel verschillende tepels bij jongens, soms groot en soms klein, sommige jongens die wat ouder zijn hebben er soms haartjes en ook haar op hun lichaam. Ik nog nergens, behalve dan op m’n hoofd en schaamhaar.

Als het erop aan komt maakt het mij niet echt uit wat mijn vriendje zou hebben, maar persoonlijk vind ik klein soort van 'geiler', maar een heleboel jongens hebben iets groter en uiteindelijk is dat ook gewoon normaal.

 

Hoe groot zijn die van jou als je het met een muntje vergelijkt ongeveer dan? 

 

Btw soms hebben jongens in de puberteit dat ze een klein beetje 'borsten’ krijgen, maar meestal is dat na een tijdje gewoon weer weg. Ik weet niet hoe dat komt, maar dat is normaal, dus daar zou ik me druk om maken.

 

Ik ga ff opzoeken wat ik bedoel:

https://www.jmouders.nl/borstvorming-bij-jongens-puberteit-gynaecomastie/

misschien is dat heel iets anders dan dat jij bedoelt, idk, maar je kunt het eens lezen

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

Mijn tepels zijn net zo groot als een muntje van 10 cent met een klein bobbein het midden, ik ben net als @MickeyMouse ongeveer 170cm weeg 50-51 kilo alleen ik ben 14😀(word dit jaar nog 15)

Ik hebook net als @MickeyMouse alleen haar oo m'n hoofd en schaamhaar, alhoewel begint oksel haar ook met groeien.

Maar maakt niet uit hoe groot ze zijn niemand zal raar opkijken.

iedereen is anders niemand is als jij

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben een meisje van 13 en mijn tepels zijn wel minstens 2 euro. Ik weet niet of vrouwen ook borst haar krijgen maar als het wel zo is dan heb ik alleen schaamhaar en haar op mijn hoofd (en @Ann0 okselhaar is ook schaamhaar).

@Banaan14_2009 maak je maar geen druk om de groote. Ik zou je eerder druk over maken dat als je je tepel meet met een muntje dat het muntje warm moet zijn. Die waarschuwing had wel wat eerder gegeven mogen zijn.

Badge

Dag @MickeyMouse,

Als eerste bedankt voor het reageren! Ik had liever ook kleinere tepels gehad maar heelas zijn mijn tepels even groot als een muntstuk van één euro. 
 

De gynaecomastie waar ik nu ook van op de hoogte ben weet ik niet of het zo is maar als het zo is dan hoop ik dat het idd weg zal gaan 😜 

 

Vroeger toen ik klein was had ik ook kleinere tepels maar dan spreek ik over toen ik zes jaar was. 
 

grtjs @Banaan14_2009 

Badge

 

Bedankt als eerste dat je reageerde m,

En waarschijnlijk zal ik me er wel nog een tijdje onzeker over voelen. Mijn tepels zijn net zoals 1 euro en zou ook liever tepels hebben net zo groot als 10 cent maar je hebt het niet te kiezen zeker, jammer genoeg ;))

 

grtjs @Banaan14_2009 

Reputatie 7
Badge +9

Mijn tepels zijn net zoals 1 euro en zou ook liever tepels hebben net zo groot als 10 cent maar je hebt het niet te kiezen zeker, jammer genoeg

je kan proberen het te verven? of bij boob tape zitten huidkleurige tepel houders. je kan het proberen werkt vast. het lijkt dan wel alsof je geen tepels hebt

Reputatie 7
Badge +4

@ikweethetnietmeer2009 dan heb ik vandaag weer iets nieuws geleert, ik wist niet dat okselhaar ook schaamhaar was😂.

maar met haar op hoofd bedoel ik gewoon m'n haren, heb geen snor of baard of iets dergelijks.

 

Groetjes, 

@Ann0 

Reageer