Vraag

Heb ik een tijdelijke piep in mn oren

  • 29 August 2021
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoihoi, 

 

Ik ging 2 dagen geleden naar een feest maar ik heb een piep in mijn oren gerkregen. Nu op internet staat overal dat de kans zeer klein is dat het een blijvende piep is maar dat het weg gaat na 2 of 3 dagen?

denk jij dat dat ook zo is. Ik ben echt bang dat het een blijvende piep is zeker op zo'n jonge leeftijd (16 jaar)
Er waren veel mensen daar en die hebben  allemaal geen klachten dus ik denk zelf dat het een piep is die weg gaat maar toch heb ik jullie raad nodig… Dit is echt heel kut joh (een raad als je naar festivals feestjes gaat: koop van die oordoppen.

 

PS: Je weet toch wel als je koorts hebt en je hebt zo'n raar geluid..? dat heb ik nu en dan met zo'n piep

Maar als ik mijn oortjes of koptelefoon op doe hoor ik alles gwn normaal.


3 reacties

Hey!

Ik denk dat het vanzelf wel weer weg gaat. Als het er na een paar dagen nog is zou ik naar de dokter gaan. Misschien als je je koptelefoon op heb dat je door de muziek de piep niet meer kan horen. 

Ik denk niet dat je tinnitus hebt, je bent nog heel erg jong! Maar let wel op je gehoor! 

Ik zou volgende keer wel oordopjes meenemen :)

Ik hoop dat dit een beetje kan helpen! 

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

dankjewel voor  deze reactie. Ik denk ook dat het weg gaat maar ja stel het gaat niet weg, daar zit ik de hele tijd mee.  volgende keer ga ik ZEKER  oortjes meeneemen

 

groetjes.

Goed idee. Wees maar zuinig op je gehoor!

Reageer