Skip to main content
Vraag

heb ik een te kleine penis? 13 jaar

• June 10, 2025
  • 8 reacties
  • 238 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Help ik heb een hele kleine penis wat moet ik doen ik schaam me kapot slap 4cm stijf 6/7cm :(

8 reacties

• June 10, 2025

Hoi ​@Anoniem134343413423 

Ga je niet schamen, jij zelf snapt ook wel dat dat niet werkt.

Ik denk gewoon geduld hebben, want je kan niks doen. Gewoon kijken hoe die nog groeit 😅

Wees niet onzeker, dat helpt niet 🤓

Groetjes badeend 

• June 10, 2025

Ik ben 14 en mijne is 15cm stijf.

Zit je al in de pubertijd (puisten , schaamhaar etc) 

zo nee dan is het normaal andere zijn later in de puberteit dan andere.

Forum|alt.badge.img

Maar is ie te klein voor m'n leeftijd ?

Ik heb alleen schaamhaar boven en op m'n penis 

• June 10, 2025

Als ik eerlijk moet zijn is het antwoord : ja het is wel klein je zit onder het gemiddelde de normale lengte van iemand van ongeveer 14 jaar is 9-14cm .

Het zal wel groter worden want je zit nog in de pubertijd. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 11, 2025

Hoi,  niet schamen, het is helemaal niet erg. Meisjes vinden het echt niet belangrijk of een penis nou heel groot is ofzo. Je bent goed zoals je bent en als het maar werkt is het goed toch? 

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 12, 2025

Hij wordt vast nog wel iets groter in de puberteit dus komt vast wel goed ik zal je niet te veel zorgen maken.

ik weet niet of je veel schaamhaar hebt maar als je dat wegscheert kan je lul wel iets groter lijken dus miss dat proberen?

Forum|alt.badge.img

Ja je penis is wel aan de kleine kant, maar eigenlijk geeft dat niets want het groeit vast nog wel want je bent nog jong. ik heb zelf ook een vriend van 13 en hij heeft ook een kleine penis in vergelijking met de meine. ik ben 14 en mijne is 16cm. en we trekken elkaar welleens af en dan dan merk je natuurlijk wel verschil qua lengte maar het gaat uiteindelijk niet om de lengte maar om wat je er mee doet😉😉

• July 5, 2025

@Anoniem134343413423  groeit nog wel die van mij is ook nog klein