Vraag

Heb ik een late baardgroei?

  • 4 December 2022
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey forum

ik ben een jongen van 16

ik heb nog geen baardgroei.. ik heb wel flasjes (of hoe je t ook schrijft.. ) Maar geen daadwerkelijke baard.. ik heb wel wat donkere haardjes in me snor.. maar is dit normaal op mijn leeftijd? Ik hoor de meeste mensen van mijn leeftijd zeggen dat ze veel moeten scheren.. Heb ik een late baardgroei en hoelang kan het nog duren?


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik wordt deze maand nog 16 en ik heb ook geen baard, het is normaal, ik heb zelfs geen snor

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben ook 16 (bijna 17) en ik zou je er niet te druk om maken. Wanneer en hoeveel baardgroei je krijg verschilt heel erg veel per persoon. Zo heb ik een vriend en die is 17 met echt een volle baard en heb ik alleen pas een snorretje. Dus om echt antwoord te geven op je vraag dat je nog geen volle snor heb nee dit is totaal niet raar en dat komt misschien nog wel. Wat je misschien wel kan doen wat denk ik helpt maar ik weet dit niet 100% zeker. Is om je elke ochtend gewoon te scheren of je al een snorretje of flasje heb dat maakt niet uit. Maar volgens mij stimuleert dit die haartjes om wat sneller te gaan groeien en ook om wat sterker en dikker te worden. Ik zou zeggen probeer dit als je je er echt druk over maakt maar anders zou je moeten wachten en er achter moeten komen wat voor baardgroei je hebt. Hoop dat dit een beetje helpt,

 

groetjes.

 

Reageer