Vraag

heb ik anorexia?

  • 18 June 2020
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi allemaal Kitty hier, heb ik anorexia? Dat is de vraag die mij al eventjes bezig houd. Mijn moeder zegt bijna elke dag wel wat over dat ik te dun word.

oke even mijn verhaaltje van afvallen: ik was dus vroeger redelijk dik, niet obesitas ofzo nee maae gewoon overgewicht dit was rond mijn 10/11 e. Aan het begin van het jaar ben ik begonnen met heel  erg goed letten op wat ik eet (ookal had ik overgewicht dat is mijn bouw, ik heb nooit veel gegeten) maar goed, Ik ben sinds 13 november (weet de datum nog door omstandigheden) begonnen met kotsen. En nu op dit moment ben ik een soort geopsedeerd door wat ik eet per dag hoeveel ik sport dat soort dingen, calorieën. Ik wil liever niet mijn gewicht delen maar ik kan je zeggen ik zit op ondergewicht nu maar niet gevaarlijk ondergewicht (zegt mijn bmi teminste) maar betekend dit dan dat ik anorexia heb? Het klinkt allemaal vrij logisch enzo maar ik weet her effe niet. Iemand kenmerken van iemand met anorexia? Oh ja en nog een vraagje, ik ben dus nu (zoals eerder genoemd) best wel aan het sporten en heb in middels een beginnende six pak (geen iedee hoe je dat spelt sorry) maar hierdoor word je zwaarder. Is dit dan juist goed of slecht? 

 

Sorry voor mijn elle lange verhaal en dankjewel als je het tot hier heb gelezen. Iemand die zijn verhaal wil delen? Tips kan geven? Of kan helpen ofzo?  

Groetjes Kitty 

 

 


1 reactie

Badge

heyy 

Ik zou moest ik van jou zijn oppassen .. anorexia is zeer gevaarlijk ik heb er ervaring mee dus let er mee op ! Wss heb je nog geen anorexia maar ben je onzeker over je gewicht enz terwijl je super dun bent !! ik heb het zelfde probleem ik weeg evenveel als mijn broer en mijn broer is 10 keer dikker.. dus dit is zeer normaal ik eet nu ook gwn redelijk veel enz dus je eten mag je echt niet weigeren!! blijf eten hoe je gewent bent anders is het slecht voor je lichaam en als dit niet meer lukt dit heb ik ook al gehad raadpleeg dan de huisarts die kan medicatie voorschrijven zo dat je maag meer behoefte heeft aan eten! hopelijk heb je hier wat aan e xx

grtjs x

Reageer