Vraag

Hartaanval

  • 16 January 2018
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Ik voel me al een tijdje niet zo lekker en ik ben vaak duizelig. Ik heb heel erg veel last van slapeloosheid. Ik heb ook vaak steken rond mijn linkerborst. Ik weet van
mezelf dat ik me echt helemaal gek kan maken, maar ik ben altijd zo bang dat ik een hartaanval zal krijgen. Ik weet dat het zeer onwaarschijnlijk is, omdat ik 13 ben maar toch...
Heeft iemand anders ook soms steken op zn borst? Het duurt meestal een paar minuten voordat het voorbij is en het word erger bij het ademhalen.

Xx

4 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Huisarts misschien? Als er iets is gewoon naar de huisarts.
Het lijkt mij verstandig om naar de huisarts te gaan hiermee, desnoods stelt die jou gerust.
Daarom lijkt het mij ook verstandig om dit met jouw ouders te delen, dan weten ook zij wat er aan de hand is.
Hoi!

Zoals @Kaasplank en @Menspersoon al adviseren lijkt de huisarts een goed idee. Die kan je duidelijkheid geven. Het hoeft helemaal niets ernstigs te zijn, maar de klachten waar je mee zit zijn niet fijn, dus hopelijk kan die je daarvan af helpen.

Groetjes
x
Hoi,

Je klachten hoeven niet lichamelijk te zijn, het kan ook mentaal zijn. Dat je denkt dat je iets heel ergs hebt, maar in werkelijkheid creƫer je zelf dit gevoel door de angst ervoor.

Of het nu lichamelijk of geestelijk zit, in beide gevallen is het verstandig langs je huisarts te gaan. Als er iets lichamelijks is, kan er actie worden ondernomen. Als het mentaal is, kan je gerustgesteld worden en evt. ook verder geholpen worden.

Gr. Pin

Reageer