haren op bovenlip

  • 24 May 2020
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje van 13 jaar. En ik heb hele zwarte haren op mijn bovenlip. Je ziet hem dan ook duidelijk. Harsen doet bij mij erg pijn, en ik heb al heel veel manieren opgezocht. Ik heb een lage pijngrens, Dusja dat wordt gelijk al lastig. Maar ik vind het persoonlijk wel prima zo. Ik schaam me er wel voor, maar ik vind het opzich wel oké. Wat vinden jullie? En ga ik ooit een vriend/vriendin (als in verkering) krijgen hierdoor? Wat vinden jullie van snorharen bij een meisje die je vrij duidelijk ziet.


2 reacties

Heyy

Ik denk dat het zelf niet echt m'n ding is. Er zijn zeker wel mensen die het wil tof vinden hoor. Tuurlijk ga je ooit wel verkering hebben hoor. Komt wel goed.

Groetjs

Kaas123

Scheren is toch ook gewoon een optie?
Je hebt daarvoor geen dure roze mesjes nodig, want ze doen vrijwel allemaal hetzelfde.
Dat hoort ook geen pijn te doen, mits je je natuurlijk niet snijdt.
Zo kun je toch die haartjes weghalen.

 

Hoewel ik je geen cijfers of bronnen kan geven, denk ik dat dit jou meer opvalt dan de meeste mensen.
We zijn een stuk beter om deze kleine minpuntjes bij onszelf te vinden dan menig ander.
Het kan dus zo zijn dat anderen het niet zullen zien, tenzij ze naar je lip aan het staren zijn.
 

Reageer