Vraag

Hang borsten

  • 19 October 2022
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Dit is misschien heel raar om te delen/vragen maarja het is toch anoniem. (dit topic gaat over mijn borsten)
Ik ben dus erg dik dit komt omdat ik het Syndroom van Cushing heb en bepaalde
medicaties gebruik waar je ook van aankomt.
Ik heb geen goede bh's (ik heb nu oude sport bh's van mijn oma die al zeker wel 10 jaar oud zijn en erg slap)
en ik en mijn verzorgers hebben geen geld op nieuwe, goede bh's te kopen (ik heb ook geen flauw idee wat mijn cupmaat is)
En omdat ik dik ben en geen goede bh's heb, heb ik dus hang borsten,
Maar niet een klein beetje, het is echt heel erg en ik vind dit heel lelijk en schaam me hier kapot voor.
Het lijkt net alsof ik de borsten van een 60 jarige vrouw heb die 8 kinderen borstvoeding heeft gegeven.
Ik wil hier iets aan doen want ik voel me nu echt niet comfortable in mijn eigen lichaam.

Heeft iemand tips?


3 reacties

@FreezingJellyFish maak je niet druk er zijn nog wel meer mensen die dit hebben hoor 

Reputatie 1

geen zorgen, heel veel mensen zijn onzeker over hun borsten (omdat ze vinden dat ze hangborsten hebben, te klein, te groot), maar bij iedereen zijn ze anders, je hoeft je er absoluut niet voor te schamen.

grroet <3 

Citroentje

Reputatie 2
Badge +1

hey, je bent mooi zoals je bent! ik weet zeker dat iedereen wel eens onzeker is over zijn borsten, of ze nou groot, klein, hangend, of juist scheef staan. ik weet zeker dat je een prachtig mens bent en als mensen iets van je borsten zeggen, wat maakt het uit? kan je er iets aan doen? die mensen hebben ook wel iets waar ze onzeker over zijn. iedereen is wel eens onzeker, ik wens je veel sterkte. doei!

Reageer