Ik zit zomers echt mega vaak met me bikini in de auto als we ergens heen gaan en het knetter warm is veel vriendinnen vinden dit maar vies en onprettig zitten. Zelf vindt ik het wel fijn ik zit altijd heerlijk met me voeten op het dashboard en dan heerlijk onderuit gezakt met een blikje red bull chill naar 538 te luisteren en genieten van de BMW cilinders.
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)
Uh ik ben een jongen maar ik zou dat nogal vreemd vinden om in een auto te zitten (no offence)
Heey,
Meestal gewoon shirtje/hemdje en broekje/rok of een jurk. Ik zit niet alleen in mijn bikini in de auto, dat vind ik niet heel prettig en ook niet lekker zitten.
Ieder zijn ding, toch?
Groetjes,
Simply Me
Ik zit zomers echt mega vaak met me bikini in de auto als we ergens heen gaan en het knetter warm is veel vriendinnen vinden dit maar vies en onprettig zitten. Zelf vindt ik het wel fijn ik zit altijd heerlijk met me voeten op het dashboard en dan heerlijk onderuit gezakt met een blikje red bull chill naar 538 te luisteren en genieten van de BMW cilinders.
Uh ik ben een jongzn maar ik zou dat nogal vreemd vinden om in een auto te zitten (no offence)
Ik vindt het wel fijn om zo zomers in de auto te zitten ik ben soms gewoon lui om me shirt aan te trekken zomers. Lig ik in de tuin te zonnen komt me moeder ja we moeten nog even weg ga je mee. ja is goed maar ik heb dan echt geen zin om de trap op te lopen en me shirt aan te doen stap ik gewoon met me bikini in de auto. Of als we naar het strand gaan heb ik er helemaal niks mee om me daar als eerst nog te gaan omkleden en vervolgens te gaan zwemmen. Nu trek ik gewoon thuis me bikini aan stap in de auto gooi me voeten op het dashboard ga onderuit gezakt zitten en voel me dan echt gewoon fijn. Alleen veel vriendinnen vinden het gewoon vies of zeggen snijd je riem dan niet in de buik wel nee joh valt wel mee.
Heey,
Meestal gewoon shirtje/hemdje en broekje/rok of een jurk. Ik zit niet alleen in mijn bikini in de auto, dat vind ik niet heel prettig en ook niet lekker zitten.
Ieder zijn ding, toch?
Groetjes,
Simply Me
Ja zo is het wel me zusje vindt het ook niet fijn ik ben ook echt de enigste die het doet die ik ken me zusje vindt de gordel te veel snijden in haar buik. Ik ben gewoon te lui om een shirt aan te trekken als we nog ergens heen moeten en ik lig te zonnen dan stap ik zo maar in de auto. Of als we naar het strand gaan dan heb ik ook echt zo iets nee ik ga me daar niet omkleden ik wil direct de zee in duiken. Dus dan trek ik thuis gewoon me bikini aan gooi ik me voeten op het dashboard en lig lekker lui onderuit gezakt in de auto.
Als jij het fijn vind, prima toch?
Ik vind het zelf ook inderdaad niet fijn met die autogordel en ik heb liever gewoon kleren aan.
Maar wel lekker om direct de zee in te duiken. Je mag doen wat je zelf prettig vind.
Groetjes,
Simply Me
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)
Dat is het zeker als ik eenmaal op de parkeerplaats van het strand ben dan vlieg ik echt die auto uit ik maak een paar rat slagen over de parkeerplaats heen en duik zo de zee in. Ik vindt het gewoon chill om er zo bij te zitten en als je het lichaam er voor hebt waarom ook niet zonde om er dan een shirt over heen te doen. Vorig jaar ook zo moeder van een goede vriendin van mij ja Tessa moet je niet even een shirtje aan in de auto nee ik gewoon heel vaak zo vindt ik fijn. Alleen ik mocht niet voorin zitten dus ik zat als een sardientje op de achterbank terwijl onze auto een bakbeest is.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.