Vraag

haaruitval

  • 5 April 2021
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Hey ik heb een vraag het lijkt vaak alsof mijn haar uitvalt ik heb niet heel dik haar maar ook niet heel dun dus gelukkig zie je het niet heel erg maar ïk maak me wel een beetje zorgen. Ik eet redelijk gezond. Ik was mn haar zo goed als nooit met shampoo wel mey conditioner verder gebruik ik bijna niks voor mn haar. Ik ben vegetariër zou het door ijzertekort kunnen komen? Heeft iemand anders dit ook?

Ook ben ik best wel dun. Ik merk eigenlijk pas een paar dagen dat het uitvalt ik was een weekendje weg en had geen kam mee toen had ik dus enorm veel klitten maar toen ik ging kammen ging in plaats van mn knopen een beetje haar eruit. Ik heb m'n haar een maand geleden ongeveer geverft maar dat is te lang geleden om een reden te zijn want het is nu zo goed als weg. Kan iemand helpen?!?!   

Ik ben al best heel lang vega dus ik denk niet dat dat het is 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Het is denk ik wel normaal dat er zo soms een periode is dat je haaruitval ik denk da da mss nog een tijdje ga gebeuren en daarna stoppen want bij mij was da ook zo maar ik ben niet zeker

Badge

Het is denk ik wel normaal dat er zo soms een periode is dat je haaruitval ik denk da da mss nog een tijdje ga gebeuren en daarna stoppen want bij mij was da ook zo maar ik ben niet zeker

Heel erg bedankt hier heb ik wat aan!!♡

Ik heb precies hetzelfde maar ik denk wel dat het door ijzertekort komt

Reageer