haargroei

  • 6 July 2020
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Yo, ik zit al best vroeg in de puberteit. Daardoor heb ik nu al best snelle haargroei. Had op mijn 11e al schaamhaar (toen begon t). Maar ik heb dus ook wat haar op mn benen maar vooral net onder mn knie. Ik wil het niet gaan scheren maar word er wel onzeker van als sommige meiden zeggen dat glad mooier is. Ik scheer sws wel al het andere gedoe hoor! Alleen armen en benen niet.

 

Wat willen jullie nou eigenlijk meiden?


3 reacties

Verschilt per meisje, dus als je gewoon iemand vindt die het of op jouw manier mooi vindt of het echt gewoon niks boeit (zou voor het tweede gaan want het zou echt niks moeten boeien) dan is alles goed toch? 

Hoi

 

Schoonheidsstandaarden durven ons weleens opleggen dat het hoort om te scheren, maar die schoonheidsstandaarden mag je de vuilnisbak in kieperen. Doe waar je je zelf goed bij voelt, wat een ander ook zegt. Jouw lichaam, jouw keuze. Laat je het haar op je armen en benen liever staan, kan je dat gewoon doen. Als anderen liever gladde benen zien, moeten ze er maar voor zorgen dat ze hun eigen benen ontharen. 

 

Gr. Kenshin

Heyy

Is toch jouw keuze! Als jij het lekker vindt om te laten staan, laat je het toch lekker staan. Er zijn zeker ook vrouwen/meiden die behaarde benen mooi vinden! 

Groetjs

Reageer