Vraag

Haar op arm

  • 29 January 2023
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb donkere haren op mijn arm… Ik schaam mij er voor. Ik kijk totaal niet uit naar de zomer. Iemand tips?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

schaam je er niet voor en blijf zelfvertrouwen houden dan zien  andere mensen dat ook en gaan ze er niks over zeggen; een tip niet scheren dan word het alleen maar donkerder en langer

(heb zelf ook heel lang en donker arm- en beenhaar maar mag niets ertegen doen ben ermee gaan leven dat ik daarover voor aap word uitgescholden want ik ben een onzeker en klein meisje

Reputatie 4
Badge +4

Wat ook werkt is om in de zon te gaan zitten dan wordt het blond Inplaats van bruin ik weet niet of je een jongen of een meisje bent maar iedereen heeft armhaar en je moet het inderdaad niet scheren 

Reputatie 4
Badge +3

Hoii @iemandmetveelproblemen

je hoeft je helemaal niet te schamen daar voor alle meiden (en jongens natuurlijk) hebben haren op dr armen of het nou donker of licht is maakt niet uit het is menselijk en totaal niets om je over te schamen! ❤️ maar stel je wit het toch iets aan doen zou je misschien een x scheren kunnen uitproberen? Het is helemaal niet moeilijk en doet geen pijn.

hopelijk heb je hier iets aan.

kusjes, lxve

Reageer