Vraag

Gymles probleem.. (meiden)

  • 10 January 2019
  • 2 reacties
  • 935 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy, ik ben een meisje van 15 jaar, zit in de derde. Ik heb super veel jongens in me klas en dan begrijp je het misschien al wat ik bedoel... ja, bij gym kijkt elke jongen jaar een kont van een meisje, wie niet? Ps ik ben daar niet tegen ofz maar je moet nooit ( voor de jongens) NOOIT een meisje daar op aanspreken enz dankjewel.
maar back naar mijn verhaal; ik ben een mooi meisje. Goud stevige krullen, lichte getinte huidskleur en een dun lang lichaam. ( ik schep niet op, zo ben ik niet. Maar ik zit nou juist zo, omdat ik juist dan weer iets heb dat minder ‘mooi` is..)
ik heb dus echt gwn geen kont en dat vind ik niet jammer maar mensen beoordelen me daar mee of gaan staren.. uhhggg zoo vervelend!! Ik wil niet forceren of het groter laten lijken, maar gwn dat mij. Kont niet opvalt. Want ik ga geen lang shirt dragen. En nog een probleem: ik zweet best wel snel dus ik wil graag een kort broekje aan doen mr dan denkt iedereen weer dat ik dat doe om te showen ofz. Das dus niet waar!! Dus hoe kan ik me gerust voelen?
hoe kan ik verzorgen dat mijn kont zo min mogelijk opvalt, het liefst nog met een kort broekje. Please laat iets achter alles kan me op een idee brengen en ook fijn voor de rest❤️. Dank jullie wel voor het lezen !x

2 reacties

Hoi

Misschien voel je je fijner in losse shortjes. Je hebt van die erg korte losse shortjes, of iets langere. Wat je zelf fijn vindt.

Je zou naar een sportwinkel kunnen gaan, en wat shortjes proberen. Daar kan je bekijken waar je je het comfortabelst in voelt.

Groetjes
Kenshin
Hey,

wat verveld dat je hier zo mee zit.

Hier even een uitleg vanuit de kant van de jongens.

ja, bij gym kijkt elke jongen jaar een kont van een meisje, wie niet?


Zoiets gebeurt gewoon daar kunnen we niks aan doen. Dat gebeurt niet alleen bij gym. Maar zoals je al zei, je bent er niet tegen.


ik heb dus echt gwn geen kont en dat vind ik niet jammer maar mensen beoordelen me daar mee of gaan staren.. uhhggg zoo vervelend!!


Er zijn jongen die een kleine kont juist mooi vinden, dus daar hoe je je geen zorgen over te maken. En als het erop aan komt vinden bijna alle jongens het innerlijk belangrijker dan het uiterlijk. Hier kan je meer over vinden in een aantal ander topics zoals: waar vallen jongens op.

Je kan zoals al gezegd een langer broekje aan doen. Je kan ook als je het vervelend blijft vinden dat je een kleine kont hebt squats doen. Hierdoor train je je bilspieren en krijg je een grotere kont. Ik zeg nu niet dat je dat moet gaan doen, dat is volledig aan jou. Maar het is een optie.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.


Groetjes,

Reageer