Vraag

gym lukt niet

  • 1 May 2023
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi 

Soms als ik beweeg en vooral tijdens gymles op school dan willen mijn benen gewoon niet het klinkt raar maar bijvoorbeeld: we moesten over de kast springen en dan lukt het gewoon niet. En tijdens paardrijden als ik moet afstijgen kreukt mijn been vanzelf in en ik krijg hem dan ook niet recht gek hè 

Heeft iemand hetzelfde? Groetjes tinker.fan


2 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Ik heb dit zelf niet, dus in dat opzicht kan ik je geen advies geven…

MAAR ik kan je wel adviseren om naar de dokter te gaan of om het met je ouders erover te hebben zodat je erachter kan komen wat het is. Ik denk namelijk dat het wel een reden heeft, dus als je daarachter kan komen is dit natuurlijk heel fijn en dan kan je er wat aan doen!!  
 

Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat je erachter komt waar het door komt!! <33

 

-Yodema 

Reputatie 3
Badge +1

T hangt er een beetje vanaf hoe dit komt inderdaad. Misschien is het een idee om met wat oefeningen en beweging je benen wat sterker te maken als je denkt dat je spierkracht te kort komt, maar als je denkt dat het daar niet aan ligt, is er misschien een andere reden voor. Misschien komen de impulsen niet helemaal goed aan vanuit de hersenen of is er fysiek iets mis in been. Dat zou ik dan inderdaad even laten checken door een dokter om wat dingen uit te sluiten en kijken waardoor het zou kunnen komen.

Reageer