Hallo mensen ik ben een jongen van 14 jaar en geloof het of niet maar mijn penis is slap 13 cm en stijf 19 cm alleen en bij gym was ik omkleden en ik stond in me onderbroek en ik was nog in me eentje ( al de andere jongens waren al binnen ) en ik had opeens gewoon een stijve ik wou het niet eens en toen deed de leraar de deur open van kom je nog maar die zag het niet maar toen was er een meisje in mijn klas die het zag en ze zit ook nog naast me en ze zegt de hele tijd nu grote pik hé als grapje maar ik vind het helemaal niet grappig en het is vervelend maar hoe kan ik haar laten stoppen ?
Zeg dat ze der bek moet houden
Zeg dat ze der bek moet houden
Tja maar ze is een snitch dus ja stel ze zegt dat tegen de leraar
Zijn er nog meer mensen met oplossingen ?
Haar vriendinnen weten het ook al dus heeft iemand hulp ?
Heyy
Dat is vervelend.. Het is niet aardig van dat meisje dat ze je er zo belachelijk om maakt.
Het beste wat je kan doen is met haar gaan praten. Vertel haar dat je dit echt niet leuk vind en je er aan irriteert... Dat zal ze vast wel begrijpen en hopelijk stopt ze er dan mee!
Stel ze gaat dan toch door kan je altijd naar een leraar gaan en vertellen dat een meisje uit je klas jouw telkens irriteert en dat je dat niet leuk vind.
Groetjes van mij.
Ga gwn naar leraar das echt kut gwn
Haii,
Wat naar voor je! Misschien zou je met haar, onder vier ogen natuurlijk, even kunnen hebben dat je het echt heel vervelend en niet leuk vindt. Ze zal het vast begrijpen.
Voor het geval dat ze doorgaat zou je altijd nog naar je mentor of een ander vertrouwpersoon op school kunnen gaan en je verhaal doen.
Veel succes!
Joee
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor, zeg gewoon tegen haar dat je het niet leuk vind en vraag of ze ermee wil ophouden.
Zijn er nog meer mensen met oplossingen ?
Klinkt gek maar alles je haar mooi vindt moet je haar meenemen te spelen en dan in bed duiken misschien denk ze er day anders over
-onnodige quote verwijderd-
Ik heb het gedaan met haar een maand geleden
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.