Vraag

grote of kleine borsten?

  • 18 April 2021
  • 4 reacties
  • 247 Bekeken

Badge

Ik weet dus niet of ik kleine of groten tieten heb maar durf het niet aan mijn vriendinnen  te vragen of aan mijn moeder en wil het heel graag weten. Kan iemand mij helpen.

(deel topic verwijderd door de Kindertelefoon in verband met forumregels 7 en 20)


4 reacties

Badge

Hallo, wat is je cup maat dan

Badge

-Onnodige quote verwijderd-

Mijn cup is B80

Hoi,

 

is er ook een reden waarom je onzeker bent over je borsten?
Want je bent zoals je bent hoor!
 

Negatief inzoomen op je borsten

Je bent door iedere keer weer in te zoomen op je borstgrootte, je volledig op je borsten aan het concentreren. Die overconcentratie op 1 aspect van je lichaam lijkt controle te geven over je onzekerheid, maar je bereikt het tegenovergestelde. Je waarneming wordt beïnvloed door je onzekerheid waardoor je steeds weer in een negatieve denk-doe-spiraal komt. Als je werkt aan het verbeteren van je algemene zelfvertrouwen zal je zien dat je mening over je borsten ook kan veranderen.

 

Want weet je; je bent zoals je bent! en of je nu grote of kleine borsten hebt, dat maakt niet uit! 
Modelbladen laten altijd het ‘perfecte plaatje’ zien maar geloof me bijna niemand ziet er echt zo uit!

Voor jou de tijd om te gaan werken aan zelfverzekerdheid!

 

Groetjes, Jent!

Badge

Als eerst moet je zeker weten dat alle borsten super mooi zijn al zijn ze groot of klein. Wil je nou echt weten of ze groot of klein zijn, vraag het gewoon aan je beste vriendin… deze zal je zeker niet uitlachen fso! :-)

Kusjess xx

Reageer