grote borsten

  • 30 December 2019
  • 3 reacties
  • 501 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb 75G

ik vind het echt kut om zulke grote tieten te hebben want ik krijg er echt rugpijn van, ik slaap slechter en met gym kijkt iedereen er naar.

Als ik moet rennen is het een hel. Als ik van de trap af ren doet het al pijn . En als ik ga zwemmen met mijn vrienden groep dan staart iedereen me aan.

ik mag geen operatie laten doen van mijn ouders.

Iemand tips of ervaring ?

 X


3 reacties

Hallo Charlotte :)

Heb je een goede bh daarvoor dat het misschien beter ondersteund? 

-Dr8gon99

Hey Charlotte

 

Wat jammer dat je ontevreden bent met je cupmaat. Erg vervelend dat deze je ongemakkelijke momenten en rugpijn bezorgt. 

 

Zoals Dr8gon99 zei, is het belangrijk om te investeren in een goede bh. Een bh die zowel rond je middel als via de schouderbandjes de nodige steun biedt, is belangrijk. Ook zou een degelijke sport-bh het rennen voor je kunnen vergemakkelijken. 

 

Als ik me niet vergis, zijn er merken die lingerie en badmode ontwerpen voor vollere rondingen. Die ontwerpen zijn er vaak op gemaakt dat je borst er mooi in uitkomt, zonder extreem groot te lijken. Hiernaar zoeken in de winkel of online lijkt me een goed plan. 

 

Gr. Kenshin

Hey,

ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb 75G

ik vind het echt kut om zulke grote tieten te hebben want ik krijg er echt rugpijn van, ik slaap slechter en met gym kijkt iedereen er naar.

Als ik moet rennen is het een hel. Als ik van de trap af ren doet het al pijn . En als ik ga zwemmen met mijn vrienden groep dan staart iedereen me aan.

ik mag geen operatie laten doen van mijn ouders.

Iemand tips of ervaring ?

 X

Voor je leeftijd echt veel te groot natuurlijk. Je zou advies aan de huisarts moeten vragen. Soms als het je leven beinvloed kunnen ze misschien een uitzondering kunnen maken.

Reageer